lymfahieronnasta? Olen käynyt nyt 2 kertaa ja ainoa mitä olen sieltä mukaani saanut on hirveä päänsärky. Kuinka monta kertaa pitää käydä et tuntee sen auttavan ja mihin asiaan se teillä on auttanut. Kiitos etukäteen!
Onko kokemusta
3
837
Vastaukset
- rxu
Älä enää käy lymfassa, sillä se ei sovi sinule.( Tai se on tehty väärin!!!!) Kokeile vaikka aromaterapiaa... Tekijän kanssa aina keskusteltava allergioista ja sairauksista sekä lääkityksestä näitä tehdessä!!! nyt joku vialla. älä jatka. itse olen kosmetologi ja tiedän kyllä.
- ansku
tiedosta. Kyllä multa kysyttiin sairaudet, allergiat ym. Ja koska mulla mitään ei ole niin sain ilmeisesti jonkun ns. perushoidon. Kävin 4 kertaa ja lasku tuli vain 3 kerrasta. Vaikkutikohan se ettei vaikutusta näkynyt......
- apua saanut
Otin muutaman kerran lymfaa vatsaleikkauksen jälkeen; haava-alueen ja vatsan turvotus laski jo ekalla kerralla ja "patti" nivustaipeesta hävisi.Patti painoi jalkaan menevää hermoa ja myös jalkaoireet jäivät.
Päänsärky tuli ekalla kerralla, mutta en juonut nestettä hoidon jälkeen tarpeeksi; siis erittäin runsaasti pitäisi hoidon jälkeen juoda nestettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575