Mitä hyvää tuossa keski-aikaisessa uskomuksessa muka oikeesti on?
On täysin kaistapäistä edistää sitä täällä Suomessa.
Mitä hyvää Asslamissa?
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat edistämisellä?
Sitä ettei tätä ole kielletty? Kiellon esteenä on YK-jäsenyys ja perustuslaki.- Anonyymi
Kyllä suomalainen voi ja saa näille selän kääntää, kuin tyhjyytä olisivat
- Anonyymi
Haluaisin kuulla miten te muslimit olette tulleet ulos kaapista sellaisten ihmisten kohdalla, joiden tiedätte olevan homoseksuaaleja vastaan.Koko perheeni sisaruksiani myöten tuntuu olevan sellaisia. Suuri osa myös tutuistani tuntuu olevan samanlaisia. Suoraan sanoen pelkään kuollakseni jääväni aivan yksin kaikkien hylkäämäksi tunnustaessani olevani lesbo.
Olen pilannut monta ihanaa suhdettani vain sen takia, koska en uskalla tulla kaapista ulos. Joudun heteroa näyttelemään tarkoituksella. En vain uskalla olla sitä mitä oikeasti olen.En uskalla minkäänlaista ystävyyttä lähempää kiinnostusta ketään muslimi naista kohtaan julkisesti esittää. Turhauttavaa tämä tämä on, uskallanko koskaan tulla ulos kaapista?
Haaveissa on saada lapsia ja puoliso.
Tulenko koskaan niitä saamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461