Siis olen 13 vuotias menkat on myöhässä 1 viikon ei ole raskaus mahdollisuutta. Ja tiedän että ekana2 vuoden aikana voi vaihdella päivät mutta en usko että nyt viikon eikä minulla ole mitään sairautta tai minun mielestä stressiä en ole nukkunut hyvib viime aikoina kun en ole vain saanut unta pari päivää sitten sain vasta 5 unta ja oli seuraava päivä väsyttävä.
Menkat myöhässä
Anonyymi
2
137
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuu kait stressistä
- Anonyymi
Kuukautiset voivat olla huomattavankin epäsäännölliset alkuun. Viikon myöhästyminen ei ole paha juttu.
Koetin etsiä jotain normaalin rajoja, ja alla olevan linkin artikkelista löytyivät seuraavat tiedot:
Epäsäännöllistä kuukautiskiertoa ei tarvitse välttämättä hoitaa hormonilääkityksellä, jos kuukautisvuodot tulevat itsestään muutaman kerran vuodessa.
Lääkärin tutkimukset ovat aiheellisia, jos aiemmin säännölliset kuukautiset jäävät pois yli kolmeksi kuukaudeksi.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00700
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467