Smart tv ja nettitikku

Anonyymi

Saakohan smart tv:n netin toimimaan netti tikulla joss on prepaid kortti.?Olisi tiedossa edullinen smart tv,mutta muuta netti yhteyttä ei ole käytettävissä.

9

2707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös noissa älytöllöissä ole wifi ja rj45-liitin jo omastakin takaa....?

• Anonyymi

Mutta katselutilassa ei ole käytettävissä wifiä eikä rj45:ta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta katselutilassa ei ole käytettävissä wifiä eikä rj45:ta.

Jaa..., no... en tiedä että mikä tubutin on kyseessä, mutta minun äidillä on joku philipsin älytöllö, jossa ei ole android, vaan joku muu, ja yhdistin sen wifillä nettiin, niin nyt voi katosoa yle-areenaa, ruuta, netflix, jne.

Minulla itselläni on philipsin android-äly-tv, ja netissä kiinni piuhalla, ja toimii yle-areena, youtube, netflix, kodi, jne...

En nyt ihan ymmärrä pointtia...

• Anonyymi

Luulen että "smart"TV:t eivät huoli nettiä USB reiästään.

Se varmasti toimii, että tökkää prepaid nettitikun sellaiseen reisittimeen joka sen huolii, ja sitten ottaa konjakkia "smart"TV:stä siihen reisittimeen, joko WiFi:llä tai rj-45:llä. Tuollaisia reisittimiä voi ostaa aika edullisesti, jos ei omasta rompelaatikosta löydy.

Mutta miksi ihmeessä sinulla vielä on antiikin esihistoriaa edustava prepaid nettitikku?

Mielestäni on edullisinta kätevintä, että on älykapula jossa on dataliiittymä, koska kapula toimii reisittimenä kun asettaa sen HotSpot toiminnon aktiiviksi.

• Anonyymi

Ei Smart tv:tä katsota millään nettitikulla. Noissa on sisäänrakennetut systeemit, nettiyhteys joko WiFillä tai kaapelilla

• Anonyymi

Tietäisipä vaan että mikä tubutin on kyseessä, kun kuulemma ..."katselutilassa ei ole käytettävissä wifiä eikä rj45:ta."...

• Anonyymi

Ei löydykkään koska nettitikkua yritettiin.

• Anonyymi

...ja sitten se tv meni rikki...

• Anonyymi

Käytetäänkö vielä yleisesti nettitikkuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4398
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2541
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe