Ikävä sua kaksoisliekkini.

Anonyymi

Koska kohdataan?

54

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riipppuu oletko hän mies?

• Anonyymi

juu olenhan minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu olenhan minä.

Juu-u..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu-u..

aivan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivan

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta

no niinpä. sähän sen sanoit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu olenhan minä.

Niin varmaankin. Uskoako vai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu olenhan minä.

Kuka sun kakssoisliekki mies on? Kerro hänestä ja sinusta? ❤️

• Anonyymi

Sitä itsekin usein mietin...

• Anonyymi

Ette taida tavata noiden yllä olevien kirjoitusten perusteella, aika avuttomia.

• Anonyymi

No se nyt olisi perin kummallista, kun kyseessä on provodialogi, jossa yksi rölli vastaa itselleen.

• Tiedätkö kuka kaksoisliekkisi on, vai eikö ole vielä tullut vastaan?

Mielensäpahoittajille tiedoksi että kyllä sellaista voi ikävöidä joka ei vielä ole tullut vastaan, sillä kyllähän jokainen kaipaa jotain, oli se sitten ihminen tai tunne.

• Anonyymi

Lauruska tunnetaanko

• Anonyymi kirjoitti:

Lauruska tunnetaanko

En osaa sanoa kun olet anonyymi, enkä tiedä edes että mistä päin pitäisi alkaa kaivelemaan muistista ihmisiä, kun olen asunut useammalla eri paikkakunnalla viimeisen 22 vuoden aikana. Tällä hetkellä asustelen Hämeessä. Mistä niin päättelet?

• Anonyymi

Itselläni on juuri niin, etten tiedä kuka tuo ihminen on, mutta tiedän hänen olevan jossain ja tunnen aina välillä yhteyden häneen. Ja olen ihan täysjärkinen ihminen. 😊

-Eräs nainen sivusta

• Anonyymi

Noniin tulihan se signaali perille..

• Anonyymi

Onks nää näitä astrologijuttui. Vesi, maa, tuli, ilma. Liekki tarttee ilmaa/i happea ja tulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks nää näitä astrologijuttui. Vesi, maa, tuli, ilma. Liekki tarttee ilmaa/i happea ja tulta.

Joku on kattonu Bruce Willisiä ja Milla Jovovicia Fifth Elementissä. Hyvä leffa kyl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa ne sitäkin olla, tosin itse tulimerkki, ja aina viehättynyt vesimerkeistä.. Balanssia balanssia jos tulee liian kuuma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa ne sitäkin olla, tosin itse tulimerkki, ja aina viehättynyt vesimerkeistä.. Balanssia balanssia jos tulee liian kuuma.

Ha! Mulla on ilma. Mite ois? Kuks-kuks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän nyt msailman pelastaminren seksin merkeissä ois aika loistavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli joko kaksoset, vaaka tai vesimies... Taidan pitäytyä vedessä tuon romantiikan saralla :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli joko kaksoset, vaaka tai vesimies... Taidan pitäytyä vedessä tuon romantiikan saralla :D

Tony Halme sanoi, että Bruce Willis on ihan lapanen. Jätä se uko Milla! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tony Halme sanoi, että Bruce Willis on ihan lapanen. Jätä se uko Milla! :)

Brucehan on melko hyvin varusteltu, joskus oli jossain lehdessä kuva, kaverit kerto ainakin näin......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Brucehan on melko hyvin varusteltu, joskus oli jossain lehdessä kuva, kaverit kerto ainakin näin......

Joo ei kyl Bruce on kovempi kuin mä. Ei tota helposti voita naisrintamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei kyl Bruce on kovempi kuin mä. Ei tota helposti voita naisrintamalla.

ONhan siinä kieltämättä sellaista karismaa. Aika vekkuli varmaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONhan siinä kieltämättä sellaista karismaa. Aika vekkuli varmaan..

Just googlasin kanssa. Isänmaalliselta vaikuttaa. Ei paha. Me baarijuopot kadehditaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just googlasin kanssa. Isänmaalliselta vaikuttaa. Ei paha. Me baarijuopot kadehditaan.

Baarijuopot??? Älä nyt hulluja puhu, meitsi on puistojuoppo all day evridei... 10 min ennen ku alko menee kiinni hei! Nyt hakemaan äkkiä Ofeliaa tai jotain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku sori ysiltähän se menikin kiinni, join jo pullon Lasolia, ei voi muistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku on kattonu Bruce Willisiä ja Milla Jovovicia Fifth Elementissä. Hyvä leffa kyl.

Multipass 😘

• Anonyymi

Jos olisit hän, tiedän ja tunnen, että olet kaksoisliekkini.
      Riipuu sinusta koska kohdataan. Sulla on mun numeroni ja osoitetiedotkin. Tiedät miksi yhteydenottaja en voi olla minä, vaikka kaipaan ja ikävöin niin kovin.

• Anonyymi

P... puhetta täynnä koko ketju, ette saa mitään aikaiseksi.

• Anonyymi

Sulle on jo kerran vastattu, että kyseessä on provodialogit ja sen mukainen aloitus, mutta yhä vaan jaksat triggeröityä tästä sonnasta. Anna sonnan olla, täällä ei ole mitään kadehdittavaa.

• Anonyymi

Joo me tiedetään tääl on Tony Yalme faneja ja perusduomalaisia. Ei irtoo pesää. Edes kavereille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo me tiedetään tääl on Tony Yalme faneja ja perusduomalaisia. Ei irtoo pesää. Edes kavereille.

Mitäpä ne tietäisi pillujahdin saloista, kun onanoivat Eva Braubeille.

• Anonyymi

Jau zaaa

• Anonyymi

Kyllähän me ennen pitkää tulemme kohtaamaan väistämättä, kaksoisliekkien kohtaamiset ovat ennalta määrättyjä. Kyse on vain siitä, että on kärsivällisesti tyydyttävä kussakin hetkessä tarkoituksenmukaisinpaan tapaan toimia. Kohtaamisen ajankohdan tarkka etukäteinen sopiminen on kovin altis tilannesidonnaisille tekijöille, jotka asettavat esteitä kiiruhtamiselle. Intensiivinen kohtaaminen voi vaatia tauon etenemisessä, koska itsen kohtaaminen syvyydessä lymyävine pelkoineen on ainoa henkinen tie, jota pitkin energia etenemiseen saavutetaan. Ja myös sen tunnustelu onko itse kaksoisliekin feminiininen vai maskuliininen puoli, se voi olla eri kuin oma sukupuoli tässä elämässä.
      Ennen kohtaamista vahva tapahtumisen ennakkotunne, unet, merkit Henkimaailma on ohjaamassa tätä vaativaa prosessia. Ja kohtaamisen jälkeen usein toinen juoksee pakoon, mies yleensä pelätessään hallinnassa menetystä. Ja takaa-ajaja, nainen haluaa saada takaisin menetetyn. Kun juoksija näkee ettei toinen seuraa enää, hän palaa. Erossaolon tarkoitus luoda ymmärrys syvästä yhteydestä, etääntyessään toinen lähenee. Silloin paras eheyttää itseään, ennen pitkää maailmankaikkeuden järjestämä uudelleentapaaminen koittaa ilmentäen perimmäistä lakia samankaltaisuuden vetovoima lakia. Unet, telepatia,energian puhdistus, chakrojen avaaminen keinoja kaksoisliekin lähestymiseen.

• Anonyymi

Oletpa melkoinen filosofi. Hienoa!

• Anonyymi

Kiitos rakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa melkoinen filosofi. Hienoa!

No niinpä hän onki.

• Anonyymi

Sain johdatuksen tänne jostain syystä.

• Anonyymi

Kuin myös sain.

• Anonyymi

Ja samoin pois, simple.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös sain.

Yön yli kesti johdatus;) Mikä kesti?

• Anonyymi

Seuraavassa elämässä

• Anonyymi

Sitten kun on sen aika. Nyt meillä on se rauhallinen hetki. Mietitään miksi. Silti jäi vaan se tyhjä tunne jonka vain toisen läsnäolo täyttää. Mitään ei vielä kuitenkaan uskota, löydetään selitykset ja keinot välttää, koska tähän huuhaahan ei usko kukaan järkevä.

• Anonyymi

Ei oo huuhaata, vaan sielujen sympatiaa.

• Anonyymi

Kun tietää millainen toinen on ja kuinka elää kokemusperäisesti, toivoa voi ylläpitää vaikkei toisesta kuulekaan. Sielu ymmärtää että hiljaisuus on tarpeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tietää millainen toinen on ja kuinka elää kokemusperäisesti, toivoa voi ylläpitää vaikkei toisesta kuulekaan. Sielu ymmärtää että hiljaisuus on tarpeen.

Ystävyys riittää pitämään ihmisen hengissä.

Toisen takia ei saa kuolla.

Suuri voima,

Unessa ihminen voi nähdä tulevaisuuteen. Siksikään ei voi kuolla.

Mistä ne unet tulevat, ovat peräisin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystävyys riittää pitämään ihmisen hengissä.

Toisen takia ei saa kuolla.

Suuri voima,

Unessa ihminen voi nähdä tulevaisuuteen. Siksikään ei voi kuolla.

Mistä ne unet tulevat, ovat peräisin ?

Nukkuessa ihminen yhdistyy omaan sieluunsa.

• Anonyymi

Evö nevö.

• Anonyymi

Tavataan pian loistavani.

• Anonyymi

Ja se sielu, jumaluus tietää tulevat asiat ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se sielu, jumaluus tietää tulevat asiat ??

Auschwitsissa eräs oli kuolemansairas

Hän ajatteli kuolevansa

Näki unen , että saa yhden lapsen , ja muuttaa kaukaiseen maahan

Kauheuksien jälkeen muutti Australiaan, ja sai yli 10 avioliittovuoden jälkeen lapsen

Panee ajattelemaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7335
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5801
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5014
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4265
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4096
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3986
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3728
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3565
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55