Kuka mahtoi ammuskella eilen Kaartotiellä? Tuliko ruumiita?
Ruovedellä tapahtuu
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
Armeijaa käymättömät ovat huonoja ampuaan valitettavasti
- Anonyymi
Täyttä paskaa. Itse olen armeijan käynyt, mutta tunnen monta kaveria, jotka eivät ole ja ovat erittäin hyviä ampumaan. Mistähän nämä persujutut kumpuaa, että armeijan käynti on joku ihmeitä tekevä asia? Carl Haglundiakin ihmettelivät, mitenkä tuo voi olla puolustusministeri, kun ei ole käynyt armeijaa. Voi pyhä yksinkertaisuus! Mitä se auttaa puolustusministerin hommiin, jos on rypenyt poterossa pyssy kädessä ja oikonut ruutuja suoraan peiton kulmista.. Palvelusajan voisi lyhentää heittämällä puoleen nykyisestä ja enemmänkin. Ne humpuukit ja lapsellisuudet, joita on yli puolet ajasta, voisi jättää pois. Niillä ei kukaan tee todellakaan mitään, kun tosipaikkoihin mennään. Isäni sanoi, että oli Tammelassa 3 kuukautta opettelemassa pyssyn latausta ja sen jälkeen kelpasi hyvin tykinruoaksi Kannakselle 3,5 vuodeksi. Se on eri juttu, jos on oikeinkin teknistä alaa, silloin pitää olla pidempään, että ehtii oppia. Muuten kaikki ryynäysporukat puolella ajasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä paskaa. Itse olen armeijan käynyt, mutta tunnen monta kaveria, jotka eivät ole ja ovat erittäin hyviä ampumaan. Mistähän nämä persujutut kumpuaa, että armeijan käynti on joku ihmeitä tekevä asia? Carl Haglundiakin ihmettelivät, mitenkä tuo voi olla puolustusministeri, kun ei ole käynyt armeijaa. Voi pyhä yksinkertaisuus! Mitä se auttaa puolustusministerin hommiin, jos on rypenyt poterossa pyssy kädessä ja oikonut ruutuja suoraan peiton kulmista.. Palvelusajan voisi lyhentää heittämällä puoleen nykyisestä ja enemmänkin. Ne humpuukit ja lapsellisuudet, joita on yli puolet ajasta, voisi jättää pois. Niillä ei kukaan tee todellakaan mitään, kun tosipaikkoihin mennään. Isäni sanoi, että oli Tammelassa 3 kuukautta opettelemassa pyssyn latausta ja sen jälkeen kelpasi hyvin tykinruoaksi Kannakselle 3,5 vuodeksi. Se on eri juttu, jos on oikeinkin teknistä alaa, silloin pitää olla pidempään, että ehtii oppia. Muuten kaikki ryynäysporukat puolella ajasta.
Ja ihminen ei todellakaan ole sitkeimmillään parinkympin iässä kestämään rintaman rasituksia, mutta siinä iässä uho on parhaimmillaan ja ihminen vielä niin typerä, että se on hullutettavissa lähtemään pyssy kourassa naapuria vastaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihminen ei todellakaan ole sitkeimmillään parinkympin iässä kestämään rintaman rasituksia, mutta siinä iässä uho on parhaimmillaan ja ihminen vielä niin typerä, että se on hullutettavissa lähtemään pyssy kourassa naapuria vastaan..
Mitenkähän nuo liittyvät tuohon Kaartotien ammuskeluun? Eivät mitenkään mutta vittuako sen väliä. Ja kyllähän rintamallakin koukattiin ja kaarreltiin. Elikkä EI HUONO!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213671- 172545
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782043Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271691
- 311637
- 321589
- 141257
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121111