oinasmihen mökötys?

sussu

Osaako joku kertoa kuinka kauan oinasmies mököttää yleensä. Oma oinaani on taas vaihteeksi puhe ja viestityslakossa ollut kolmepäivää. Kaikki alkaa välillä vaikka sellaisesta jos en kerro heti missä olen käymässä tai mitä teen, kun emme asuyhdessä. Silloin kun kaikki on hyvin hän osaa olla tosi ihana ja hellä, viestittelee ja soittelee montakertaa päivässä.
Onko teidän oinaat mustasukkaisia vai mistähän tämäkin johtuu???

11

2042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkunainen

...oinasnaisena minusta tulee mököttäjä herkästi, jos koen epävarmuutta vastapuolen rakkauden suhteen.En siedä tunnetta tulla petetyksi tai muuta negatiivista.. varmistelen selustaani ja heittäydyn varmuuden vuoksi viileäksi..ettei tuntuisi sitten niin pahalta jos.....Minut saa kyllä vapautuneeksi ja yleensä taidan odottaakin vastapuolen yritystä saada minut taas onnellisten kirjoihin..

• oinaat

Mökötys se on kovin seksikästä ja siitä tietää tosi helposti, että olette rakastuneita. Mun mies on tommonen, mutta leppyy heti kun saa kuulla, että on ihana ja maailman paras. Ten points.

• oinaat kirjoitti:

Mökötys se on kovin seksikästä ja siitä tietää tosi helposti, että olette rakastuneita. Mun mies on tommonen, mutta leppyy heti kun saa kuulla, että on ihana ja maailman paras. Ten points.

aihootomasta mökötyksestä ainakin itse eroan.
        oli suhde milainen hyvänsä.
        et silee. sillä selainen ei todelakaan ole seksikästä minun mielestä.

• oinasko?

Itse oinasmiehenä mökötän (muille kyllä selitän,että "mietin") yleensä niin kauan kun jaksan, maksimissaan 12 tuntia. Sen voin paljastaa että yleensä "rautakankikin on viisaampi kuin insinööri eli älyää taipua kun sitä on paljain käsin yritetty ensin viikon verran vääntää".
      Siis tasan niinkauan kuin se saa vastakaikua mökötykseensä. Toivottavasti tästä oli apua, kuulusteltaessa kuitenkin kiellän kaiken etten petä meitä OINAITA.

• sinun tapauksessa siinäon kyse mustasukaisuudesta. olet itse oinas ja mitä olen kuullut oinas miesten keskustelusta.
      mutta kyllä tuntuu hämentävältä sillä oinas miehen perus luonteeseen kuuluu jonkin lainen mustasukaisuus. mutta on myöskin poikeuksia ja ne olevat enlaisia joita ei saa mitenkään yritämälläkään mustasukaiseksi.
      kuulun tähän hyhmään sillä kun puolisoni yritti tehdä minut mustasukaiseksi niin otin eron jotta siitäs sait.
      HUOM, enole katunut eroa yhtään.

• kun yritti tehdä

Sinä jos kuka olet tosi mustasukkainen. Sen takia otit eron kun toinen koitti tehdä sinut mustasukkaiseksi ? Olet tosi herkkä. Olis parempi kun myöntäisit mustasukkaisuuden, niin sun ei tarvis niin paljon siitä kärsiä.

Tosin en usko tota juttuusi ollenkaan. Mutta kaikkee voi tapahtua.

• kun yritti tehdä kirjoitti:

Sinä jos kuka olet tosi mustasukkainen. Sen takia otit eron kun toinen koitti tehdä sinut mustasukkaiseksi ? Olet tosi herkkä. Olis parempi kun myöntäisit mustasukkaisuuden, niin sun ei tarvis niin paljon siitä kärsiä.

Tosin en usko tota juttuusi ollenkaan. Mutta kaikkee voi tapahtua.

etkö halua nähdä taikka kykene sillä
        haloo!!!
        jos olisin ollut mustasukainen ensinäkään enolisi eronnut vaan kaikin keinoin pyrkinyt pitämään sen sonnan kasassa.
        muuten missä sulla kilkattaa kun et voit taikka myönnä olevani oikeassa.

• viestiä
        tapsa kirjoitti:

etkö halua nähdä taikka kykene sillä
        haloo!!!
        jos olisin ollut mustasukainen ensinäkään enolisi eronnut vaan kaikin keinoin pyrkinyt pitämään sen sonnan kasassa.
        muuten missä sulla kilkattaa kun et voit taikka myönnä olevani oikeassa.

Pakko mun on vähän ärsyttää, jotta toinen kirjoittaa. Kai sen tajuat ?

Erositko sun vaimosta vain sen takia, että hän yritti tehdä sinut mustasukkaiseksi ? Mitään ei kuitenkaan tapahtunut ? Eli hän ei pettänyt sinua? Mahdoitko kuitenkaan rakastaa häntä ? Eikö intohimoiseen rakkauteen kuulu mustasukkaisuus?

Mä en menisi naimisiin, ellen olisi toisesta myös mustasukkainen.

Miespuolisista ystävistäni en ole yhtään mustasukkainen. Se on oikeastaan indikaattorina siihen, että en aloita suhdetta vaan pysytään ystävinä, jos EN TUNNE mustasukkaisuutta toisesta.

Tällai ajattelen minä, mutta on toki kiinnostavaa kuulla ihan toisenlaisia ajatuksia.

• viestiä kirjoitti:

Pakko mun on vähän ärsyttää, jotta toinen kirjoittaa. Kai sen tajuat ?

Erositko sun vaimosta vain sen takia, että hän yritti tehdä sinut mustasukkaiseksi ? Mitään ei kuitenkaan tapahtunut ? Eli hän ei pettänyt sinua? Mahdoitko kuitenkaan rakastaa häntä ? Eikö intohimoiseen rakkauteen kuulu mustasukkaisuus?

Mä en menisi naimisiin, ellen olisi toisesta myös mustasukkainen.

Miespuolisista ystävistäni en ole yhtään mustasukkainen. Se on oikeastaan indikaattorina siihen, että en aloita suhdetta vaan pysytään ystävinä, jos EN TUNNE mustasukkaisuutta toisesta.

Tällai ajattelen minä, mutta on toki kiinnostavaa kuulla ihan toisenlaisia ajatuksia.

viimeisenä keinona se käytti sitä jotta petti .
        näin omin silmin.
        (INTOHIMOISEEN RAKAUTEEN EI KUULU MUSTASUKAISUUN EIKÄ MINKÄÄN MUUN LAINEN NEKATIIVINEN KÄYTÄYTYMINEN.)
        sillä kaikki perustuu luotamukseen ja etenkin sen voimakuuteen.

• just se idea
        tapsa kirjoitti:

viimeisenä keinona se käytti sitä jotta petti .
        näin omin silmin.
        (INTOHIMOISEEN RAKAUTEEN EI KUULU MUSTASUKAISUUN EIKÄ MINKÄÄN MUUN LAINEN NEKATIIVINEN KÄYTÄYTYMINEN.)
        sillä kaikki perustuu luotamukseen ja etenkin sen voimakuuteen.

Mun mielestä mutasukkaisuus EI OLE negatiivista käyttäytymistä. Ei tietenkään ole, jos toinen esim. pitää siitä, että minä olen mustasukkainen, mutta ei silti tee mitään tyhmää loukatakseen minua.

Mun miesystävä voi jopa loukkaantua, jos en tietyssä tilanteessa ärsyynny.

Ehkä se on semmoinen leikki, mitä leikimme ja jonka säännöt osataan intuitiivisesti.

• kasipallo

perussuomalainen mies ja siihen vielä oinas horoskoopiksi lykätty.... hankala hankala hankala... Oma oinaani on mustasukkainen minusta erittäin paljon, jos menen ystävälleni, kuka asuu poikaystävänsä kanssa, ukkoni täytyy tulla mukaan vahtimaan minua.. ei se mökötä kuin kork. 3 tuntia, koska jo siinä ajassa on pakko soittaa minulle, voinhan olla ihan missä vaan. oinaana oinaan kanssa on vaikeaa, koska tappeluja syntyy vaikka tennispallosta jos sille päälle sattuu, mutta sen korjaa yhteinen aika, joka on mahtavaa!!! ethän anna mustasukkaisuuden mennä yli äyräiden?? tee vaan äijälle selväksi että elät myös omaa elämääsi, koska tuo mökötys on hyvin todennäköisesti sitä mustasukkaisuutta, oinaat haluavat olla vapaita, mutta sortuvat silti mustasukkaisuuteen... niin se vaan menee..
      pärjäilehän oikkusi kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94