En mä pysty sua unohtamaan, vaikka aikaa kuluu. Tulisit edes vastaan jossakin. Sussa vaan on jotain..
Ei tää voi jatkua näin
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mehän nähdään usein. Miksi et koskaan puhu mitään
- Anonyymi
Ei sulle
- Anonyymi
Ihan samaa toivon kun en halua olla erossa enää yhtään.
Sussa on kaikki. (naiselta) - Anonyymi
Kyllä ajan saatossa unohtaa.
- Anonyymi
Niinkö? Kuinka monta kymmentä vuotta siihen menee?
- Anonyymi
No ei voi mitään
Katellaan
En vaan oo kauheen kiinnostunut sellaisista....
Öitä - Anonyymi
Ruma nainen ei kiinnosta
- Anonyymi
Kukaan ei ole niin ruma ettetkö sinä voisi alkaa kirjoittaa kuin mies. Poikaseni.
Sivusta. Äidiltäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole niin ruma ettetkö sinä voisi alkaa kirjoittaa kuin mies. Poikaseni.
Sivusta. Äidiltäsi.Tässä trollin huiput: äitikö kirjoittaisi pojalleen tällaiselle roskapalstalle? Mistä näitä älynväläyksiä trollille oikein tulee?
Minäkin äiti ja tiedän, ettei kukaan äiti tekisi noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä trollin huiput: äitikö kirjoittaisi pojalleen tällaiselle roskapalstalle? Mistä näitä älynväläyksiä trollille oikein tulee?
Minäkin äiti ja tiedän, ettei kukaan äiti tekisi noin.Olisikohan se ollut ironiaa tms? Sivusta.
- Anonyymi
Oletko mies joutunut vauvalla ja laudalla lynkatuksi? Koetko, että valtakautesi myös rakkaassa suolistokaasutuksessasi alkaa olla mennyttä?
- Anonyymi
Saatoin joskus sanoa nuo otsikon sanat jollekin.
- Anonyymi
Minä sanoin miehelle noin ja ikävä se päällimmäinen
- Anonyymi
Olen poissa näkyvistä koska painoa tulloo....
Ja muutenkin,,,, näet minua ehkä silloin kun olen valmis. - Anonyymi
Oliko naiselle vaiko miehelle tämä?
- Anonyymi
Vähä hankala tulla vastaan, kun ei tiedä ketä pitäis edes vastaan tulla.
Voisin sanoa samat sanat eräälle miehelle. Siitä on pitkä aika kun viimeksi ollaan tultu vastakkain, ja vielä pitempi kun ollaan oltu puhe-etäisyydellä, vaikka sen jälkeen on juuri ja juuri näkö etäisyydellä mennytkin kotini ohi useamman kerran.
Valitettavasti en voi tällä hetkellä liikkua niin paljon mitä haluaisin, ja siitä syystä joudunkin pääosin olemaan ikkunaprinsessana. Muutaman viikon päästä saattaa näkemisen mahdollisuudet parantua huomattavasti, kun jokapäiväiset kaupungissa ravaamiset taas alkaa.
Ap, voimia. Et ole ainoa joka on yrittänyt unohtaa siinä onnistumatta.- Anonyymi
Toivoisin miehen miettivän myös noin mutta ap taitaa olla nainen.. mutta molempien pitäisi unohtaa jos järjellä etenee..
- Anonyymi
Ainakin myös minä mietin. Kukaan enkä itsekään voi sanoa ettenkö olisi tehnyt kaiken sittemmin helpoksi. Eri asia on haluaako sitä nähdä. Turhaa oli kaikki jos niin meni. Ei voi mittään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin myös minä mietin. Kukaan enkä itsekään voi sanoa ettenkö olisi tehnyt kaiken sittemmin helpoksi. Eri asia on haluaako sitä nähdä. Turhaa oli kaikki jos niin meni. Ei voi mittään...
Myös sinä? Helpoksi?
Haluaa nähdä mutta tietää että parempi (helpompi) olisi olla näkemättä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117335Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705801- 955014
- 524265
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494096- 2233986
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283728- 423565
- 552952
- 422457