Löytyykö järkevää selitystä, miksi tehdasvalmisteinen lentokone pitää ensin tuhota ja sitten rakentaa jotenkin lentäväksi laitteeksi, joka ei saa näyttää alkuperäiseltä, jotta sen saa EXPERIMENTAL luokkaan.
Saman asian voisi yksinkertaisemmin tehdä rekisteröinti ilmoituksella ja kone säilyisi ehjänä.
Tulevaisuudessa harrasteilmailun lentokoneet tulevat olemaan EXPERIMENTAL koneita , koska tehdasvalmisteisten koneiden lentokelpoisina pitämisestäon tehty mahdotonta (huoltamisen takia).
MIKSI EXPERIMENTAL LENTOLONE
6
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse tehdasvalmisteista konetta tuhota. Ei siitä saa mitään romutuskorvaustakaan. Kannattaa rakentaa ihan uusi kone ihan kunnollisista materiaaleista eikä mistään romusta.
- Anonyymi
Pitäisi olla museoautoista tuttu ja toimiva systeemi. Yli 30v vanhat lentokoneet voisi rekisteröidä museolentokoneiksi.
- Anonyymi
Oliskos sellainen mahdollista ja vastaisiko se sitten experimental konetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskos sellainen mahdollista ja vastaisiko se sitten experimental konetta
Experimental nimen omaan tarkoittaa sitä, että kokeillaan pysyykö se kone ilmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Experimental nimen omaan tarkoittaa sitä, että kokeillaan pysyykö se kone ilmassa.
No, eikös se ULTRAKEVYT jo tarkoita sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eikös se ULTRAKEVYT jo tarkoita sitä?
Ei tarkoita. Minkäpainoinen kone tahansa voi pysyä ilmassa tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256