I think on niin kuin minun mielestäni, minä uskon, luulen, että...
Mutta milloin tiedän kuin joku sanoo i think, että mitä noista hän tarkoittaa?
i think sana
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
i think ei tarkoita mitään.
- Anonyymi
Aloittaja tarkolittaa jotai ipadia tai iphonea. Ne ei ajattele eikä luule mittää.
- Anonyymi
I think, therefore I ammähän on tunnettu sanonta. Mutta nykyään ajattelun merkitys on liudentunut. Ei kukaan mitään mielipiteitään ajattele. Ei mitään mielipiteitä ole olemassakaan, ne ovat pelkkää nykyajan habatusta. Haba-neroja olivat Augustus Julius Gaussi ja hänen neliönsä.
- Anonyymi
Ensiksikin, I think ei ole niin kuin minun mielestäni, minä uskon, luulen, että..., vaan minun mielestäni tai minä uskon, luulen, että... Ennen vakoilu- ja tirkistelyhirviöillä tekstailuun siirtymistä maltettiin kirjoitella myös selventäviä välimerkkejä, mutta nyt .... olkoot.
Käännöksen valinta riippuu kontekstista: Voisi ilman konelingvistiikkaa päätellä, että arvelijan kongitiivinen sitoutuneisuus asiaan kasvaa mielestäni-olemisesta luulemiseen ja edelleen uskomiseen siirryttäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058