Kyselen diagnoosia ortopedisten sairauksien asiantuntijoilta eli itse potilailta. TK lääkärit ei anna lähetettä eivätkä tiedä missä on vika. Minua on siis koskenut jo useamman vuosikymmenen lonkkaan sitä pahemmin mitä enemmän kävelen tai seison. Kipu tuntuu siltä kuin joku olisi iskenyt kirveen lonkkaani ja sitten yrittäisin kävellä eteenpäin. Kantamukset pahentaa kipua. Ihan yksi maitopurkkikin riittää. Tällä hetkellä pystyn seisomaan päivässä noin 4 tuntia tai vaihtoehtoisesti kävelemään esim. 4km. Sen jälkeen en voi kuin istua tai maata. Kipu on päivittäistä ja yhtä kovaa kuin juurihoitoa vaativan hampaan särky. Jos se ei olisi vihlovaa vaan tasaista niin taju lähtisi.
Lantioon sattuu sitä pahemmin mitä enemmän seison ja kävelen
Anonyymi
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla vastaavaa aiheuttaa SI-nivel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884