Luin tarinoita asuntoautossa asumisesta ja vastaan tuli juttuja joissa joillakin oli leirintäalueilla terasseja ja puutarhoja. En ole koskaan kuullut, että leirintäalueelle saisi rakentaa oman terassin tai sitten puutarhan. Terassi oli sentään tehty puusta eikä ollut mikään siirrettävä eikä ollut puutarhakaan. Miten sitten kun meinaa vaihtaa leirintäaluetta niin ne kaikkihan jäävät sinne? Onko tosiaankin jossain päin Suomea sellaisia alueita joissa asutaan vakituisesti asuntoautoissa ja -vaunuissa Amerikan malliin?
Tee se itse -leirintäalueet
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan niitä mutta se vakituiseen asuminen ei lienee sallittua. Joitakin leirintäalueita on joissa voi pitää vaunuaan vakipaikalla ympäri vuoden ja siellä on myös ollut näitä aitoja ym vaunun edessä/ympärillä. Talvisin niissä ei kuitenkaan kai vakituiseen voi olla kun se leirintäalue ei muutenkaan ole talvisin käytössä.
- Anonyymi
Useat alueet ovat auki ympäri vuoden vaikka respassa ei ole väkeä paikalla.
Ainakin usealla SFC-alueella on mahdollista asua pitkiäkin aikoja ja joillekin tulee myös posti karhulaskuineen sinne. Alueilta löytyy kaikki ihmisen tarvitsemat peruspalvelut ja autolla hurauttaa nopeasti lähikauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748