Nythän on jo pitkä tovi siitä, kun viimeksi tänne jotain laitoin. Moni onkin jo malttamattomana odottanut viestejäni. Jotkut ovat jopa pelänneet niitä. Tällä tarkoitan susipelkureita. Tyhmiä apinoita.
Pyydän siis anteeksi sitä, että olen ollut niin passiivinen täällä. Juuri nyt on ollut niin suurta haastetta elämässäni, että aikani ei ole riittänyt.
Olihan tuossa puhetta pastorista jne.. Hyvä avaus. Kommentoin myöhemmin.
Heh heh...kuten vanhan ystäväni "naureskelijan" miettein en voi olla naureskelematta ja hirnumatta tyhmille susipelkureille.
Pyydän anteeksi!
9
89
Vastaukset
- Anonyymi
Paitsi että hehheh sinun anonyyminä tekemiä kitinöitä on koko palsta täynnä. Hölmö kun ei ymmärrä, että kirjoitustyylisi ei muutu anonyyminakaan eikä ip osoite;)
- Anonyymi
Mestari on palanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari on palanut
Joo. Sonnanlevityksen mestari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Sonnanlevityksen mestari.
Mestari oi mestari,miksi vaikenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari oi mestari,miksi vaikenee.
Lääkitys toimii...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari on palanut
Palanutpa hyvinkin! Ei palannut.
On muuttunut puuhansa entistä enemmän tyhjän päältä ponnistamiseksi, uutisvirrassa näkyy nyt vain taajamien lasten sekä aikuistenkin murhakilvoittelut.
Suojeluhysteriakin on jo vanhanaikaista örvellystä.
- Anonyymi
Täh, ootko päässyt suljetulta osastolta taas avohoitoon? Muista syödä lääkkeesi, ettet joudut takaisin pehmustettuun huoneeseen.
- Anonyymi
Kuntavaaliehdokkuus ja nolasiho erityisavustaja. Onko muitakin kiireitä?
- Anonyymi
Onko susianaalitappi ollut taas lataamissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778