Haluaisin kuulla naisten näkemyksiä miten miehen tulisi pukeutua? Farkut ja musta untsikka on 13 tusinassa, olis kiva kuulla onko muita näkemyksiä?
Miten miehen tulisi pukeutua?
6
129
Vastaukset
Vaikka näin.
https://fi.pinterest.com/15indiana/rory-gallagher/
Mutta lopulta kaikki riippuu omasta itsestä. Tosin tuon linkin takaa kuvatun hepun tyyli miellyttää mun silmää. Itsekin pidän rennosta ja yksinkertaisesta pukeutumistyylistä (olen itse nainen).Korjaus: linkin takaa paljastuvan.
- Anonyymi
Ei mulla ole mitään tiettyä tyyliä miten miehen täytyisi pukeutua. Olennaisinta on, että niissä vaatteissa viihtyy ja sitä tyyliä ei ole valittu jonkun muun vaatimuksesta. Sellainen viihtyminen näkyy koko olemuksessa. Toinen juttu, jota itse arvostan, on kyky pukeutua tilanteeseen sopivalla tavalla. Jos ollaan vaikka talvella ulkona, niin talviset ulkovaatteet on pop. Noin yleisellä tasolla itse pidän rennosta tyylistä. Panostus kalliisiin ja/tai muodikkaisiin vaatteisiin menee mun kohdallani ihan hukkaan. En erota niitä "oikeita" vaatteita kaikista muista vaatteista.
- Anonyymi
Kunnon muhkea pufferi päälle ja baggy farkut… Naiset rakastaa kehua sun takkia ja lääppiä BEEN THERE DONE THAT
- Anonyymi
Kuhan jostain saumasta pullistelee?
- Anonyymi
no ensiksi kasvatat pallit ja toiseksi lopetat tämmöiset kyselyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246