APUA

Rakastunut tyttö 1972

Tutustuin vastikään neitsyt mieheen (27.elokuuta)
sellaiseen ihanaan suomalaiseen.kertokaa kokemuksesta millainen neitsyt mies on ja kenelle sopii parhaiten.
Laittakaa asiallista palautetta please.

8

1727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmentynyt

Ainakin neitsyt mies on kiltti ja sitkeä.
      Sellainen nimittäin rakastui minuun äskettäin.....

• if you with that

voi ei.. ei voi muut kun toivottaa onnea.

olen seurustellut neitsytmiehen kans muutaman kuukauden ja nyt jo todella hankalaa. itse olen skorpioni ja suhde on hirveetä valtataistelua kokoajan. molemmilla meillä hirveä näyttämisenhalu kokoajan. "ai haluat pelata, no pelataan sitten " riidellään tulisesti pienimmistäkin asioista ja sovitaan yhtä tulisesti sängyssä. se täytyy kyllä sanoa ettei seksielämä ole koskaan ollut parempaa.

alussa, siis alussahan tässä vieläkin pitäis olla mut about ensimmäisen kuukauden mies oli ihana, huomaavainen ja hurmaava. antelias oli silloin, sitä vieläkin. tunnen muitakin neitsytmiehiä ja useimmat ovat välinpitämättömiä ja ilkeitä. niin myös minún neitsyeni. en ole itsekkään helppo, ehkä hän tarvitsisi kiltimmän ja sopeutuvaisemman naisen rinnalleen.

vihaan sitä miestä toisinaan niin paljon, ettei mitään rajaa, seuraavana hetkenä rakastan enemmän kuin mitään. se nimittäin tietää, osaa sanoa juuri oikeat sanat kun tilanne on oikeesti mennyt siihen et joko pakko löytää joku kompromissi tai erota.

minä olen meistä se joka osaa lähteä kävelemään ja osaan olla soittamatta. sillä on tapana jättää mut kännissä, olen ottanut sen asenteen joka kerta, et okei fine, tehdään sit näin. se on tullut aina takaisin. ja neitsytmies on aina se joka soittaa ensin.

onhan neitsytmiehellä mahtaviakin puolia. mieletön huumorintaju joka iski muhun heti eka tapaamisella. hoitaa hommansa, tekee töitä ehkä liikaakin. kunnioittaa ja arvostaa ja rakastaa mua, mut ei oikein ymmärrä sitä et ei voi muokata musta joka ikistä piirrettä pois josta ei pidä.

vaikka sanoin kaiken tämän, oman kokemuksen perusteella, helppoa ei ole ollut, silti koen olevani suhteessa jossa mua ei kahlita. ja sitä olen aina hakenut.

onnee sulle, en mä omaa neitsytmiestäni mihinkään vaihtas vaiks se sellain hankala tapaus onkin.

• Rapuli

täysin itsekeskeinen pilkunnussija. Yhteiseloa takana 17 v ja nyt on tullut meidän tarina matkan päähän. Alkuaikoina erittäin hurmaava, antelias ja huomioiva, mutta muuttuu (niinkuin itse kukin)iän myötä. Vanhempana rakastaa itteään ja omia ajatuksiaan niin paljon, että tunkee niitä aina esille, vaikkei haluais kuulla. Nipottaja. Kirjotteli rapunainen, joka ei enää neitsyihin kajoa.

• neitsyttyttö

Harkitse tarkkaan. Mies, jolla on todella huono itsetunto, jota yrittää epätoivoisesti kasvattaa pyrkimällä alentamaan lähellä oleviaan. Kuvittelee omaavansa niin suuren egon, ettei mahdu edes itseensä. Väkivaltaisuuteen asti taipuvainen, jos häntä ei lieheittele mielestään riittävän usein tai oikealla tavalla. Illalla naisystävänsä ulos heitettyään, makoilee seuraavana päivänä muna pystyssä lasten kahluualtaassa ja huikkasee: vähän panettas! Ja sitten suuttuu, kun toista ei oikein huvita.

• olen kokentistasi samaa mieltä.
        sillä omanmukavuuden haluinen sekä tarmokas eisovi yhteen.

• jani80

kuinka tyhmä saa olla jos arvioi pelkästään horoskoopin takia?? yks oli,että en sekaannu enää neitsyt ihmisiin! mitä ihmettä?? varmasti kaikki on samanlaisia.. VOI VAAN KYSYÄ ONKO LAPSELLISTA?? USKOMATONTA!!

-jani-

• LeijonaN

Kyllä jossain on vikaa jos horoskooppimerkin takia jättää tutustumatta ihmiseen! Siihen merkkiin ei niin kannattaisi kiinnittä huomiota, vaan pitäisi tutustua siihen ihmiseen, eikä heti päätellä millainen toinen on merkin perusteella.

• sua

kaikki neitsyet erilaisiii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94