Siis mitään kunnon etätöitä ei tunnu löytyvän julkisessa haussa. Mistä lähteä edes etsimään. Kaikki koluttu ja iso osa tarjolla olevista töistä vaativat kokemusta tai koulutusta. Löytyy vaan seksilinjaa, seksichattii, puhelinmyyntityötä.. Siinä ne 🤔🤣 jee.
Täytyy tässä mennä töihin taas riskeeraamaan itsensä ja muut. Maskit yms mitään auta!
Etätyöhön kannustetaan, mutta ei niitä ole.
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sun pää kestää niin suosittelen puhelinmyyntiä, mutta kaikista ei ole puhelinmyyjiksi heikon pään takia.
- Anonyymi
No juu, jos se ettei kehtaa pakkomyydä mummoille ja paapoille tavaraa jota eivät tarvi on sitä ettei pää kestä, niin mikäs siinä.
Minä ainakin saan kyllä partateräni ja kalsarini ihan itse ostettua, mutta mullahan ei olekaan pää kondiksessa. 😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu, jos se ettei kehtaa pakkomyydä mummoille ja paapoille tavaraa jota eivät tarvi on sitä ettei pää kestä, niin mikäs siinä.
Minä ainakin saan kyllä partateräni ja kalsarini ihan itse ostettua, mutta mullahan ei olekaan pää kondiksessa. 😆No juu, kuka nyt on tarkoittanut pakkomyydä mummoille ja paapoille jotain tavaraa. Puhelinmyynti nyt on paljon muutakin kuin pakkomyyntiä vanhuksille. Ja eihän kukaan fiksu myyjä valitse tuotteeksi mitään kalsarin tai partaterän myyntiä.
- Anonyymi
Suomessa työpaikat menee suhteilla. Jos niihin edellytetään osaamista juuri kyseisestä tehtävästä, niin paikka on pedattu jollekin sukulaiselle tai tutulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286