Ole sama moottori kuin toyota aygossa ja Citroen c1 sama alusta myös,,,onko jakopää ketjulla vai ?? vai öljyssä uima jakopääremmi
Peugeot 108 eikö siinä
7
149
Vastaukset
- Anonyymi
No ajettavuus on hanurista, osta c3 malli!
- Anonyymi
Naapuri ei erota kysymystä<<< oli kyseessä moottoriiiiiiiii MÄ vastaan siinä on ketju<<:_) moottrori ja alustaratkaisu sama.
- Anonyymi
Nuo kolme ovat samoja autoja.
- Anonyymi
Ketjulla onpi ja ketjulla pääsee 300tkm Upeita kaupunkiautoja 107/C1/Aygo. Erittäin luotettavia, kulkevat hajulla. Maantie/moottoritie ajossa melu kova, mutta sinne nämä eivät pääasiallisesti ole tarkoitettu. Ajettavuus kaupunki nopeuksissa mainio, kovemmissa nopeuksissa hieman epävakaa.
- Anonyymi
Aloittaja kysyi 108:sta, ei 107:sta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori katsoin kieroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännös sama auto. Moottorikin on sama, mutta siitä on saatu tuunattua muutama hevonen enempi tehoa ja muutama gramma vähemmän päästöjä. Samanlaisia ajettavia ja jotakuinkin saman verran polttoainetta palaa. Erot lähinnä varusteissa, 108 korkeampi lähtötaso: sähköikkunat, ilmastointi jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450