Tulkinta vaihtaen

Anonyymi

Onko tällä foorumilla vaihtajia? Jos joku haluaa, niin laitan kysymykseni ja vastaan omaasi. Iloa ja valoa!

5

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No vaihdetaan vaan! Taitaa olla ainut paikka tämä palsta mitä jäljellä? Käytän kortteja itse. Olen vaalea sinisin silmin. Voisit katsoa minulle kahta aihetta, työelämää ja rakkautta. Ensimmänen löytyy, toinen ei :)

En ole kirjautunut, joten nikkini olloot tuo ”no vaihdetaan vaan”. Mitä sinulle kortein?

• Anonyymi

Katsotko minulle aiheeseen rakkaus. Olen suhteessa mieheen ja uskon tietäväni toistemme ajatukset nykyisestä. Siksi kysyn miten jatko muodostuu? Välillämme on paljon muuttuvia paloja. Olen vaalea ja mies mustahiuksinen, mikäli se on tarvittava tieto sinulle.
        Vastaan varmasti, jos saan vaihdon. Iloa ja valoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotko minulle aiheeseen rakkaus. Olen suhteessa mieheen ja uskon tietäväni toistemme ajatukset nykyisestä. Siksi kysyn miten jatko muodostuu? Välillämme on paljon muuttuvia paloja. Olen vaalea ja mies mustahiuksinen, mikäli se on tarvittava tieto sinulle.
        Vastaan varmasti, jos saan vaihdon. Iloa ja valoa!

No vaihdetaan vaan:

Nykytilanne kuitenkin kuvastaa avoimuutta ja kykyjä ottaa jollainlailla riskejä. Rohkeutta tarttua uusiin haasteisiin löytyy. Toimintaa ohjaa rakkaus, ymmärtämys, ja se mikä elämässä on tärkeintä, mies Sauvojen kuninkaana, energiaa riittää. Viisautta menneista karttunut.

Sisäinen viisautesi sanookin, ettei mikään tule ilmaiseksi, sen eteen on tehtävä töitä. Tulevaisuuteen näkyy hieman ”kivisen tien” kautta on saavutettua olotilaa, joka on ymmärtämystä, myötätuntoa ja rakkautta täynnä. Hyvinvointia näkyy, se joko tarkoittaa aineellista tai muutoin satsaat hyvinvointiisi :)

Hullusti haasteena näkyy tuo mies hieman. Täynnä energiaa oleva oman tiensä kulkija, joka on valmis jotenkin riskeihinkin tai mustavalkoinen tms. Onko tämä miehen luonne semmonen ”totuuden kaipaaja”, uskoo vasta kun itse näkee? Uskalla olla oma itsesi silti ja nauttia elämästä. Pikkusen vaarana, että jäät ”varjoon” alkuun. Uuden alku kuitenkin edessä :)

Ei hullumpaa! Luota vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vaihdetaan vaan:

Nykytilanne kuitenkin kuvastaa avoimuutta ja kykyjä ottaa jollainlailla riskejä. Rohkeutta tarttua uusiin haasteisiin löytyy. Toimintaa ohjaa rakkaus, ymmärtämys, ja se mikä elämässä on tärkeintä, mies Sauvojen kuninkaana, energiaa riittää. Viisautta menneista karttunut.

Sisäinen viisautesi sanookin, ettei mikään tule ilmaiseksi, sen eteen on tehtävä töitä. Tulevaisuuteen näkyy hieman ”kivisen tien” kautta on saavutettua olotilaa, joka on ymmärtämystä, myötätuntoa ja rakkautta täynnä. Hyvinvointia näkyy, se joko tarkoittaa aineellista tai muutoin satsaat hyvinvointiisi :)

Hullusti haasteena näkyy tuo mies hieman. Täynnä energiaa oleva oman tiensä kulkija, joka on valmis jotenkin riskeihinkin tai mustavalkoinen tms. Onko tämä miehen luonne semmonen ”totuuden kaipaaja”, uskoo vasta kun itse näkee? Uskalla olla oma itsesi silti ja nauttia elämästä. Pikkusen vaarana, että jäät ”varjoon” alkuun. Uuden alku kuitenkin edessä :)

Ei hullumpaa! Luota vaan!

Kiitos. Vastasin tähän, mutta se ei näy ainakaan minulle. Koetan muistella.

Vastaan rakkausaiheeseen. Sinulla on tietoisuus siitä minkälainen kumppani sinua täydentää. Erotat aidot tunteet etkä sorru esittäjiin. Toisaalta tulee opettajuus sinulle ja mikäli oikein nyt tulkitsen, tuet ja opetat miehiä matkallaan .

Sinulla on vastikään päättynyt parisuhde mikä näyttää tässä vielä ajoittain pulpahtelevan pintaan. Kuitenkin tämä haalistuu, kun uutta tulee tilalle. Mielenkiintoasi saa heräteltyä mies työ/opiskelu/harrastus ympäristöstä. Tämä tuo yhteyttä teille ja valintanne on katsoa miten etenette.

Iloa ja valoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Vastasin tähän, mutta se ei näy ainakaan minulle. Koetan muistella.

Vastaan rakkausaiheeseen. Sinulla on tietoisuus siitä minkälainen kumppani sinua täydentää. Erotat aidot tunteet etkä sorru esittäjiin. Toisaalta tulee opettajuus sinulle ja mikäli oikein nyt tulkitsen, tuet ja opetat miehiä matkallaan .

Sinulla on vastikään päättynyt parisuhde mikä näyttää tässä vielä ajoittain pulpahtelevan pintaan. Kuitenkin tämä haalistuu, kun uutta tulee tilalle. Mielenkiintoasi saa heräteltyä mies työ/opiskelu/harrastus ympäristöstä. Tämä tuo yhteyttä teille ja valintanne on katsoa miten etenette.

Iloa ja valoa!

Kiitos!
        Parisuhde on päättynyt jo aikaa sitten, ei äskettäin. Hassua sinänsä, opetan tavallaan työkseni miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe