millainen naisten hame miehelle kertokaa millanen naisten hame sopis teistä miehelle
millanen hame
12
218
Vastaukset
- Anonyymi
Farkku hame esim
Farkkuhame on hyvä, myös yksivärinen suora hame on erinomainen.
- Anonyymi
Pitkä nilkkapituinen hame, laihalle kaverille passaa ihoa myötäilevä halkiollinen malli ja tukevammalle leveämpi helmainen.
- Anonyymi
Farkkuhame, musta tai sininen. Polvimittainen varmaankin
- Anonyymi
Ottakaamme tavaksikokeilla farkkuhaita miehet.
Toisaalta miksi käyttää nimitystä naisten hame. Hame on hame käyttipä sitä nainen tai mies. Käytän itse paljon hameita ja myös kilttiä. Olen sitä mieltä, että paras hame löytyy kokeilemalla. Itse suosin farkkuhametta tai polvipituista suoraa hametta tai kilttiä.
- Anonyymi
Mekko menee hameesta myös kun pukee paidan siihen päälle.
- Anonyymi
Transsuja koko porukka :)
- Anonyymi
Polvipituinen laskoshame , musta tai ruutukuvio. Karvaiset kintut kyllä pitäisi sheivata tai laittaa sukkahousut
- Anonyymi
Tää onki transupalsta hih hi :)
- Anonyymi
Miksi heti mollataan eri lailla pukeutuvia ?
- Anonyymi
Pönkitetään omaa huonoa itsetuntoa, leikitään kovista toisia haukkumalla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221