Miksi rahoja haaskataan johonkin koristeluun ja kauppoihin lentokentällä? Kuka siis ylipäänsä ja oikeasti ostaa lentokentältä yhtään mitään, kun laukut on jo valmiiksi täynnä...?!
Ja mitä virkaa on jollain suomalaisuudesta kertovilla asioilla lentokentällä, varsinkaan lähtevien puolella? Saapuvilla sen jotenkin ymmärtää, että halutaan esitellä maata ulkomaalaisille jo heti kentällä, mutta lähtevät ovat enimmäkseen suomalaisia, jotka haluavat lähinnälähteä ulos siitä maasta, jota siellä "esitellään".
Lentokentällä kuuluisi satsata ensisijaisesti jouhevuuteen, selkeyteen, helppouteen, turvallisuuteen yms. matkan kannalta tärkeään ja laittaa rahat siihen, eikä siihen, että lentokentällä viihtyisi oleskelemassa ja suomalaisuutta pällistelemässä.
Mitä virkaa Helsinki-Vantaan sisustusuudistuksilla?
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Olisivat edes voineet hankkia tuoleja odotustilaan. Todella surkea tila uudessa osassa missä lipun tarkastuksen jälkeen odotetaan koneeseen pääsyä. Kun kone on myöhässä, voi aikaa mennä tunteja. Eikä edes mahdollisuutta käydä vessassa.
- Anonyymi
Ne on tehty kiinalaisia varten ja heitä ei enää siellä näy, kun kiinalaisyhtiöt ovat alkaneet lentää suoria lentoja Euroopan kaupunkeihin.
- Anonyymi
Kerran ostin kartongin camel-tupakkaa duty-free hinnalla.
Muistan hinnan olleen todella suolainen, olisiko siinä saanut 1 askin ilmaiseksi verrattuna suomen kaupanhintoihin.
Olin lentämässä New Yorkiin ja siellä piti olla sen verran aikaa, että kartonki kuluisi jotakuinkin kokonaan. Muistelen, että paikanpäällä olisi mitään saanut alle 10 euroa aski.
Suomeen tuotavakseni ostin kentältä kartongin winstonia, se maksoi 20 vai 25 taalaa (n.20 euroa).- Anonyymi
Tämä kertomus vuodelta 2015,. Enää en polta enkä juo, joten ei tarvitse h-v kentältä enää mitään ostaa :D
- Anonyymi
Olen ostanut R kiskalta muutaman kerran kupin kahvia. Muissa paikoissa se maksaa 2-3 kertaisen hinnan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748