Mitä virkaa Helsinki-Vantaan sisustusuudistuksilla?

Anonyymi

Miksi rahoja haaskataan johonkin koristeluun ja kauppoihin lentokentällä? Kuka siis ylipäänsä ja oikeasti ostaa lentokentältä yhtään mitään, kun laukut on jo valmiiksi täynnä...?!

Ja mitä virkaa on jollain suomalaisuudesta kertovilla asioilla lentokentällä, varsinkaan lähtevien puolella? Saapuvilla sen jotenkin ymmärtää, että halutaan esitellä maata ulkomaalaisille jo heti kentällä, mutta lähtevät ovat enimmäkseen suomalaisia, jotka haluavat lähinnälähteä ulos siitä maasta, jota siellä "esitellään".

Lentokentällä kuuluisi satsata ensisijaisesti jouhevuuteen, selkeyteen, helppouteen, turvallisuuteen yms. matkan kannalta tärkeään ja laittaa rahat siihen, eikä siihen, että lentokentällä viihtyisi oleskelemassa ja suomalaisuutta pällistelemässä.

5

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisivat edes voineet hankkia tuoleja odotustilaan. Todella surkea tila uudessa osassa missä lipun tarkastuksen jälkeen odotetaan koneeseen pääsyä. Kun kone on myöhässä, voi aikaa mennä tunteja. Eikä edes mahdollisuutta käydä vessassa.

• Anonyymi

Ne on tehty kiinalaisia varten ja heitä ei enää siellä näy, kun kiinalaisyhtiöt ovat alkaneet lentää suoria lentoja Euroopan kaupunkeihin.

• Anonyymi

Kerran ostin kartongin camel-tupakkaa duty-free hinnalla.

Muistan hinnan olleen todella suolainen, olisiko siinä saanut 1 askin ilmaiseksi verrattuna suomen kaupanhintoihin.

Olin lentämässä New Yorkiin ja siellä piti olla sen verran aikaa, että kartonki kuluisi jotakuinkin kokonaan. Muistelen, että paikanpäällä olisi mitään saanut alle 10 euroa aski.

Suomeen tuotavakseni ostin kentältä kartongin winstonia, se maksoi 20 vai 25 taalaa (n.20 euroa).

• Anonyymi

Tämä kertomus vuodelta 2015,. Enää en polta enkä juo, joten ei tarvitse h-v kentältä enää mitään ostaa :D

• Anonyymi

Olen ostanut R kiskalta muutaman kerran kupin kahvia. Muissa paikoissa se maksaa 2-3 kertaisen hinnan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe