Ihan kunnon mu***u on aina ollut. Aina aukomassa päätään ja uhoamassa.
Nyt kun nähtiin sukujuhlissa ( ennen rajoituksia ) niin oli kaikkien kaveria. Ja kohtelias että voi luoja. Kyllä tuli kaikki kiitokset ja kumarrukset. Jutteli mukavia ja hymyili. On kuulemma löytänyt uskonnon jota kutsutaan buddhalaisuudeksi.
Luulen että oli pelkkää esitystä ja kohta on sama entinen kus*pää.
veli on muka muuttunut
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Missähän juhlissa sitä on oltu?
- Anonyymi
Ihminen oppii uutta ja pystyy muuttumaan ihan koko elämänsä ajan. Aika moni ihminen käy elämässään läpi erilaisia asioita ja kipuiluja joista sitten joko selviää tai antaa periksi ja kokeilee sitten myöhemmin selvitä. Se että on ollut aukomassa päätään ja uhoamassa on aika tavallista miehen elämän jossain vaiheissa jos ei ole sellaiseen mallia tai oppeja vielä ehtinyt saamaan. Sellaisetkin oppivat aina jossain vaiheessa niiden omien virheiden kautta ja kyllä minä uskon että jos on muuttunut niin ansaitsee muilta mahdollisuuden.
Usein käy niin että on ihmisiä jotka ajattelevat että jokainen ihminen on aina samanlainen mitä on pahimmassa vaiheessaan ollut ja myös nämä ihmiset ovat niitä, jotka eivät ole vielä ihan kaikkea oppineet. Esimerkiksi sitä että ihmiset tosiaankin voivat muuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707