Löysin ibo kebab viimeisimmän mainoslehtisen ja soitin siinä olevaan numeroon mutta eivät vastaa. Ovatko he talvilomalla vai mistä on kyse?
Ibo kebab Juuka
23
1885
Vastaukset
- Anonyymi
Ibo on paastonnut pitkää uskontonsa vuoksi ja lähtenyt pyhiin vaellukselle etsimään uusia pizza reseptejä
- Anonyymi
Minne päin maailmaa hän lähti ja kuinka kauan matka kestää? Kebabia olisi tehnyt mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne päin maailmaa hän lähti ja kuinka kauan matka kestää? Kebabia olisi tehnyt mieli.
Sen tietää vai Ibo itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tietää vai Ibo itse.
Havainto ibosta Nurmeksessa, hankkii ilmeisesti sieltä uusia reseptejä ja maailman makuja.
- Anonyymi
Ibo on starttirahat taskuun pistänyt ja viettää pekkaspäiviään selibaatissa.
- Anonyymi
Mikä nurmes on ja missä päin se sijaitsee?
- Anonyymi
Kannattaa tietää
- Anonyymi
Joulukinkku orgiat oli ibo kepapissa jouluaattona.
- Anonyymi
Armeijan ylijäämätukusta on hankittuu vanhat marinoituneet sotilasvyöt, jotka ovat lionneet Battery-CRC-liuoksessa loppiaisen yli ja valmiina mikronlämpöön. Chili-tomaattia päälle ja siemenperunaviipaleita niin vot kun hyvää! Hinta annoksella on siinä neljän euron nurkilla, Coca-Colan kanssa 11,50.
- Anonyymi
JOOH. Ibon kehuttu hernekeittopitsa ja pyllystä pörisee. Marsun esinahka kevät kääryleet paistoksena vain tuoreena.
- Anonyymi
Joko se ibo on palannut reissuiltaan ja valmiina tarjoilemaan herkkuja juukalaisten ruokapöytiin?
- Anonyymi
Ibo on reissuillaan lataillut jalkoväleissä roikkuvia akkujaan. Pitää olla materiaalia jota runkutella soosi astiaan.
- Anonyymi
Kävin ibo kebabissa ja jäi kivekset jumiin kebab grilliin.
- Anonyymi
Kävin ibo kebabissa ja heräsin kun roikuin kiveksistäni kebab lihatangossa.
- Anonyymi
Noilla kebayrittäjillä on tapana kerätä starttirahat joka paikasta ja häipyä maisemista.
- Anonyymi
Kannattaa vaipat pukea päälle jokaisen ennen kuin nautitte Ibon makuhermoja hiveleviä ja peräaukkoa kirveleviä tuotteita.
- Anonyymi
Ibon erikoinen on nimittäin munakarva täyte.
- Anonyymi
H.O.MP.P.E.L.I.
T.A.A.S.
V.A.U.H.D.I.S.S.A. - Anonyymi
Siinä pizzzzzzzeeeeeriassa on esinahka rullannut ainakin maratonin verran.
- Anonyymi
Soossin aineksissa siittiöitä, opiaatteja vähän oreganoa. Ibo tietää teheneen osuutensa kun on veivannut mälliä kolmessa vuorossa kattilaan.
- Anonyymi
N.Y R.K.K.I.
A.N.U.K.S.E.E.N - Anonyymi
Ihan pelle paikka, sain kerran puuroriisistä riisikebabin, lisäksi kastiketta ei ollut lainkaan, myyjät naureskelivat ja antoivat minulle aterian jonka otin mukaan, kotona tajusin että ei saatana, minua on kusetettu!
- Anonyymi
Satusedän pikkusuolaiset löytyvät Jänteen kioskilta, odotusaika satuineen 45min.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068