Thaimaan asian tuntemus on monilta hukassa. Nyt kysynykin vaan niiltä kenellä on oma thai aimo, että millainen paristo teillä on aimon vespan sadulan alla henkilö kohtaisista syistä täällä thaimaassa? Lähteekö käyntiin talvi pakkasilla vai mäki lähdöllä vaan? Onko teillä millaset klygolit ja jäähytys porpelit? Onko ees tietoa mitä lukee thaimaalaisen derbyn kytkin kopassa?
Niille joilla on oma aimo
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En laittanu kiinan pojan pattereita, koska minä olen jo täällä.
- Anonyymi
Mulla on muuten ien rajassa reikä kuten tosta aijaa kuvasta näkyy mikä on hammas lääkäri risteyksestä ihan selvästi otettu.
- Anonyymi
mulla on resupetterit sellainen skoodderi että...
kun moottori käyntiin pärähtää niin sulake rasiassa kärähtää ja meidän aimolla paskat housuun tärähtää. Moottoripyörä on moottori pyörä mutta mullapa on siinä nokkapyörä, namusia aimoja katsastan kun moottori pyörällä ratsastan.
NumBle, 600v Hauhon Huohottajat Nansoissaan HHN
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094