Pirakan viinirypäleissä kuolleita hämähäkkejä

Anonyymi

Olin tänään laittamassa itselleni välipalaksi viinirypäleitä, huuhdoin rypäleet ja laitoin kippoon.

Muutaman rypäleen syötyäni huomaan siinä vaalean värisen hämähäkkiä muistuttavan ”roskan”. No sillä hetkellä viskaisen rypäleen käsistäni johokin, kun hämähäkkipelosta kärsin. Nostin rypäleen ja tarkaselin lähempää, ja huomaan selvän haalean hämähäkin, kuolleen sellaisen.

Tietääkseni myrkyllisiä ne eivät kuolleena ole, mutta tälläisen jälkeen ei kyllä rypäleitä tee hetkeen mieli...

Onko kellään samanlaisia kokemuksia vaikka jonkin muun hedelmän kanssa? Olen kuullut että ulkomailta tulleissa hedelmälaatikoissa voi matkustaa myrkyllisiäkin hämähäkkejä?

8

1760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä on pirakan viinirypäleet?

• Anonyymi

Varmaankin tarkoittaa Pirkan (Pirkka merkki)

• Anonyymi

Jos hämähäkki olisi ollut elossa, niin mitään hätää ei olisi ollut. Nyt se oli myrkytetty hengiltä ja samaa myrkkyä on nyt rypäleissäkin

• Anonyymi

mulle kävi sama. oli syömässä viinirypäleitä ja sit kätee tuli joku roska näköne juttu ja katoin tarkemmin nii vaaleenvihree hämähäkki ja hädissäni siinä sitten hakkasin sitä sänkyä vasten. ja en nyt ole iha varma mutta sängystä löysin pieni punaisen läntin pariminuuttia tämän jälkeen. en ole varma tuliko tuo hämähäkistä..

• Anonyymi

Itse yksinasuvana kuun ostan kotia Hedelmiä tai vihaneksia.ITis Citymarket/Prisma.. Rypäleitäkin. Kaikki heti huuhdon vedellä.Niin ei tule vastaava ilmiötä esille, Koskee myös panaanit, aplarit,marjat,masikat ja mustikat tuoreltaan. jne. Koska tukusta voi yksistään tulla pikkukärpäsiä niistä.Tai niihin on kärpänen muninut munat tukussa ,kaupoissa. Kun niihin: hedelmät,vihanekset tuodaan kodin lämpöön.Hyvin pian kärpäsen munat kehityy ja riesana koti onkin pikku kärpäset. Huuhtomalla ongelmaa ei tule,Samaa ongelmaa sinulla ei olisi ollut rypäleet.Jos heti kaupasta tulessasi kotiin ne olisit huuhtonut.

• Anonyymi

Hämähäkit eivät viihdy homeisissa tuotteissa!🐣🐤🐥

• Anonyymi

Itse ole ostanut mitään Pirkka tuotteita moneen vuoteen koska omat kokemukseni niiden osalta on todella huonot.

• Anonyymi

Pirkka on meikäläisilläkin boikotissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7215
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3030
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2216
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45