Hei!
Olisin kiinnostunut arkkitehti alasta olen tällä hetkellä 2v opiskellun lähihoitajaksi ja valmistun tänä vuonna syksyllä, mutta olen tajunnut että tämä hoitoala ole minun juttuni oikein ja olen halunnut opiskella arkkitehdiksi, mutta en tiedä mitä tehdä?
Minne lähden opiskelemaan lähdenkö lukioon opiskelemaan ja mitä valitsen vai pystynkö valitsee jotenkin sen ammattikoulun avulla että pääsen opiskelemaan sinne
auttakaa!!
Arkkitehdiksi opiskelu
Anonyymi
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa voit hakea korkeakouluihin ja yliopistoihin ammattikoulun pohjalta. Silloin pitää osallistua pääsykokeeseen.
Ammattikoulu kuitenkin vain harvoin on paras pohja yliopistoon. Erityisesti englanti ja arkkitehtiopinnoissa tärkeä matematiikka ei oikein riitä.
Ehkä käyt (aikuis)lukion ja suoritat ylioppilastutkinnon, jolloin evääsi teknilliseen yliopistoon paranevat huomattavasti. Aikuislukiota voit käydä lähihoitajaopintojesi rinnalla ja työn ohessa.- Anonyymi
Tää oli tosi hyvin selitetty, kun mitä olen tutkinut, kiitos paljon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236