Sipilä sentään laittoi hormoonit hyrräämaan, korjasi taloutta ym

Israelissa oli tiistaiaamuna rokotettu lähes 4,5 miljoonaa ihmistä, joista 3,1 miljoonaa kahdesti.

Ajatella; se olisi meillä tosi hyvin kun olisi tuota rataa, ollut hallituksessa tomerampaa, oltaisiin loppusuoralla.
Tyttöset odottaa hallituksessa että joku muu taho tekee hommansa. Eiole kuin yksi pääministeri ja yksi hallitus kerrallaan. Ja vaikka oliskin hallituksessa. Maan asiat Sipilän tavoin kuntoon saattajia nyt puuttuu.
OLISPA SIPILÄ YHÄ PÄÄMINISTERI meillä olisi nämäkin asiat paljon paremmalla tolalla.

Suomessa rokotettu kertaalleen vasta n 5 %,tätä kyytiä menee monta vuotta ennekuin viinmeisetkin rotuksen saaneet. Marinin lupaama, että kesään menneä kaikki rokotettu, ei tule toteutumaan seuraavanakaan kesänä.
Nukkui pääministeri kesän ja syksyn, ei patistanut ministereitä hoitamaan velvollisuuksiaan. Antaa normaaliin sosialisti tyyliin kaatua asioiden päälle.

Malli esimerkkiä Israelista sosialisti ja vasuri ministereille, jotka meillä koronaa hoitaa, tai pitäisi hoitaa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007780588.html

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
        Maailman menoa
        656
        5710
      2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
        Ikävä
        22
        2487
      3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
        Kajaani
        271
        1849
      4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
        Ikävä
        114
        1737
      5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
        Ikävä
        94
        1566
      6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        27
        1528
      7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
        Sinkut
        39
        1369
      8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        12
        1325
      9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        339
        1291
      10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
        Maailman menoa
        352
        1286
      Aihe