Chrysler 300c 3.5 automaatti. En tiedä tarkalleen miten lukkoturbiini toimii tässä. Vai toimiiko ollenkaan?
Jos ajaa tasaista maantietä esim 100km/H ja kierrokset tasaiset 1900 niin kuuluisiko lukkoturbiinin kytkeytyä huomaamatta pikku hiljaa ja vai niinkuin vanhoissa laatikoissa? Eli selvästi nytkähtäen? Ja sitten jos jarrua painaa ihan hieman niin lukko kytkeytyy pois samantein. Tässä ryslerissä en huomaa mitenkään onko lukkopäällä tai ei. Miten toiminta testata?
Paljonko muilla kierroksia jos vauhtia se satanen ja maantie aivan tasaista?
Miten kuuluu toimia lukkoturbiinin?
Anonyymi
1
308
Vastaukset
- Anonyymi
Katso kierroslukumittaria ja lisää vähän kaasua. Jos lukko ei ole päällä, kierrokset nousevat heti hiukan ja sitten nopeus alkaa hiljalleen nousta. Jos lukko on päällä, nopeus ja kierrosluku nousevat samaan aikaan. Testatessa kaasupolkimen kanssa on oltava varovainen, sillä lukko menee pois päältä, kun vähänkin enemmän painaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296