Mersut

Ruostuu

Autoista herkiten nykyään.

11

3596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MB240D

Taas ei mersunomistajan väite mersun ruostumisesta .Kyllä ne kaikki ruostuvat aivan samalla tavalla Olen 50 vuotta toiminut autoverhoilijana ja touhunut kaikenmerkkisillä autoilla ja kyllä niillä kaikilla sama ominaisuus ruostumiseen jollei autoa hoideta ja pestä ainakin talvella riittävän usein Kyllä tässä ammatissa on nähnyt toinen toistaan likaisempia autoja sisältä että päältä.Enkä ihmettele vaikka ruostuvatkin.Onko se mersu näille eikoskaan mersua omitaneelle eikä ajneelle ihmisille jokinlainen painajainen kun joku ajaa halvalla käyttövarmalla käytetyllä mersulla.Minulla on olut 4 käytettyä mersua ja nykyiselläkin on ajettu yli 500000 ja pelaa kuin ihmisen mieli eikä ole ruosteessa sen enempää kuin toistenkaan autot. kyllä minä näen toisiakin ruostuneita autoja mutta minulla se ruoste olekkaa korvien välissä ja se tunkee suusta ulos.Onko se ehkä kateutta tyypillinen suomalainen.

• Kiillotuskone

Autokun auto ruostuu jos niitä ei hoideta.Merkillä ei väliä.Jos pitää puhtaana ja vahattuna läpi vuoden ,ruostuminen on hyvin vähäistä.Alustan ja koteloiden öljyäminen on edelleen kova sana!!
        Suomalaiset pitää törkeässä kunnossa autojansa,sisältä sekä ulkoa.
        Jos ei ite jaksa(huvita)pestä tai vahata,aina löytyy niitä joita huvittaa.Lompsa mukaan vaan.Sitteppähän ei tarvi KADEHTIA kun omakin kiesi kiiltää :)))))))

• Automies87

Puhut asiaa. Olen kanssasi samaa mieltä. Autoja pitää huoltaa.

• määälo
        Kiillotuskone kirjoitti:

Autokun auto ruostuu jos niitä ei hoideta.Merkillä ei väliä.Jos pitää puhtaana ja vahattuna läpi vuoden ,ruostuminen on hyvin vähäistä.Alustan ja koteloiden öljyäminen on edelleen kova sana!!
        Suomalaiset pitää törkeässä kunnossa autojansa,sisältä sekä ulkoa.
        Jos ei ite jaksa(huvita)pestä tai vahata,aina löytyy niitä joita huvittaa.Lompsa mukaan vaan.Sitteppähän ei tarvi KADEHTIA kun omakin kiesi kiiltää :)))))))

pelle vitun tyhmä auto ruostuu muttä ei jos vahaat ja miksaat ja eikä myös mee moottori jos et hurjastele ja huollat

• mersu 126

vaikuttaahan autolla ajetut kilsat ihan suoraan ruostumiseen, eli kuin paljon sillä ajetaan suolaista pikatietä talvella. eli jos maajussi ajaa jollain aasialaisellaan 2000 kilsaa pieniä suolaamattomia paikallisteitä tai myyntiedustaja päästää mersullaan 20000 suolaista tietä. autojen ollessa samanikäisiä yleensä vaan katsotaan etti se japski mihinkään ruostu. no ei kunnei niillä yleensä mitään ajetakaan.

• yxa

Jauhat taytta soopaa vailla mitaan todellista tietoa mistaan asiasta.

• 240D

Mikä ihmeen vokki Taas näitä yksilöitä joilla ei ole mitään asiaa mutta kunhan suutaan soittaa.Puhut varmaan itsestäsi KOska tuntuu että järki ei päätä pakota Ei varmaa paranisi vaikka tekisi uudelleenkin On lapsena varmmaan 3 kertaa kattoon paiskettu ja 2 kertaa kiinni otettu.

• vokki
        240D kirjoitti:

Mikä ihmeen vokki Taas näitä yksilöitä joilla ei ole mitään asiaa mutta kunhan suutaan soittaa.Puhut varmaan itsestäsi KOska tuntuu että järki ei päätä pakota Ei varmaa paranisi vaikka tekisi uudelleenkin On lapsena varmmaan 3 kertaa kattoon paiskettu ja 2 kertaa kiinni otettu.

Mita alykasta kommentoitavaa sitten itsellasi on???
        Olet luultavasti juuri itse taman taysin asiattoman keskustelun alkuunpanija.

• jpwe

hyvällä pidolla asiaa voi hidastaa. On kyllä harmillista että 90 -luvun Meset ruostuvat niin helposti. On niitä muitakin ruostuvia merkkejä. Nykyautot yleensäkin näköjään tehdään Saksan lyhyttä käyttöikää varten. Siellä vanhat autot verotuksella poistetaan Suomen teille Mersujen mainetta rumentamaan.

• se on

Kyllä varsinkin juuri nuo -90 luvun puolivälin aikoihin ja sen jälkeen tehdyt "väyryset" ovat todella herkkiä ruostumisen suhteen ja niitä näkeekin jatkuvana jonona maalarien "fiksattavana".

• e220d

jos mersu on laho niin kokeile ajaa nipponilla 800000 ja tupiskaa sitte niitten peltein päälle norm mb niin nuo km tulee laturin,öljyn,remmin ja kiristin pyörän vaihdolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe