Vapaan hiihtotavalla hiihdellessään varsinkin sauvatta luisteluln aikana voi vauhsissa pissiä eikä tarvii mennä ladunvarteen moloa hemputtamaan. tietenkin siitä jää hiihtouralle sellainen keltainen viiva mutta latukone ja uusi lumi häivyttää sen aikanaan. Kokeilkaapa itse.
vapaan hiihtotapa ehdottomasti paras
Anonyymi
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Paloheinän laduilla on yks sellanen kiva pitkä tasanen pätkä ja siinä mä ainakin oon pari kertaa lorauttanu vauhdissa hyvin onnistuu.
- Anonyymi
Onhan se hyvä että vapaata kehutaan mutta...
Onkohan kyyppäri koskaan edes kokeillut vapaata jos kuseminen on päästä valunut ihan (vain) tekstin muotoon... - Anonyymi
Tosimies(tai nainen) pissaa kapinamielessä aina housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276