Paljastelu

Anonyymi

Itse kiihotun todella paljon paljastelusta. Nykyään varovaisempi naisille vilauttelussa,mutta oikean paikan tullen kyllä. Usein ohuet legginsit joista varmasti näkyy kulli ja stay upit läpi. Sehän ei ole vielä vilauttelua..ja onnexi muutama vanhempi nainen jotka heidän liikkeissä käydessä eivät paheksu kun vaihdan sieltä ostamani pitsi stringit ja stay upit kullia samalla hieroen. Muita samanhenkisiä?

17

816

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi

• Anonyymi

Minä tykkään näyttää pallejani jotka ovat todella isokokoiset. //Savottamies Heinola

• Anonyymi

Toivotaan nyt ainakin ettei pikkutytöille näyttele.

• Anonyymi

Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...

• Anonyymi

Onhan uimahousut myös riittävän pienet? Semmoiset oikeat uimahousut.
        Kauheita lökäpöksy shortseja nykyään uimahalleissa ja rannalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan uimahousut myös riittävän pienet? Semmoiset oikeat uimahousut.
        Kauheita lökäpöksy shortseja nykyään uimahalleissa ja rannalla.

Kyllä ne on myös kireet....

• Anonyymi

Mulla toisinaan makkarin verhot hieman auki et naapurin vanha nähnyt kaluni juhla kunnossa.

• HARMI ETTEI OLLA NAAPUREITA

• Anonyymi

Minuakin paljastelu kiihottaa, mutta itse pukeudun aivan normivaatteisiin paljastellessani kulliani naisille. Otan sopivassa paikassa jäykän kyrvän ja munat esiin ja vetelen esinahkaa edestakaisin. Munien ympärille vedän naisten hiuslenkin ja kassit ovat kuin pyöreä tennispallo kalun alla. Siinä sitten odottelen, että naisia kulkee ohi ja heille esittelen erittäin jäykän kyrpäni. Paljastelu on kuin huumetta. En voi lopettaa, mutta toisaalta nautinto on myös melkoinen, kun nainen näkee kullini täydessä seisokissa.

• Anonyymi

Kiihotun myös kovasti kun paljastan posliini kullini ja runkkaan. Turvallisen välimatkan päässä kun tekee tätä ettei nainen tunne itseensä uhatuksi . Mukavaa kun kelit lämpenee, niin voi taas olla ulkona paljastamassa ja runkkaamassa ihanille naisille.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Oletko runkannut loppuun saakka kun sinua katseltu.

• Anonyymi

Tekisi mieli paljastella mutta eka kerta jännittää ja oikeastaan pelottaa. Olen seuraillut herkkupeppuisia naisia mulkkua puristellen housujen päältä tai toisinaan niin että käsi on housuissa, jos vastaan on tullut nainen niin en aina ole lopettanut vaan tarkkaillut naisen ilmettä että josko hän toimintani huomaa, jännittävää myös se jos herkkupeppu vilkaisee taakseen. Jonkinlaista paljastelua kai tämäkin. Kertokaa miten paljastelu alkoi ja muita kokemuksia aiheesta.

• Anonyymi

Kesällä luonnossa veden äärellä. Jännitys ja pelko juuri se juttu.
        Lämmin sää niin oli helppo riisua paita ja shortsit pois.
        Aluksi vain hetki housut kintussa ja sitten muutamien metrien päähän alasti. Noin 50-100 metriä lähimmälle kulkuväylälle. Myöhemmin vaatteet jäi rannalle ja rohkeni jo muutamien minuuttien kävelymatkan päähän. Lämpimiä kelejä odotellessa tekisi mieli löytää paikka jossa voisi vielä nakuilun ajallisesti seuraavalle tasolle.

• Anonyymi

Aamulla tyhjällä uimarannalla sain päähäni uidessa riisua uimapuvun vedessä pois. Siinä kahlatessa ja uidessa katsella alastomana hiukan kauempana sillalla kulkevia ihmisiä.
        Pelkäsin että pudotan uimapuvun enkä löydä sitä sameassa vedessä.
        Uimapuku ylle ja uimakoppiin.
        Uimakopissa kuunnella alastomana ympäristön ääniä varmistaen ettei ketään näkyisi oven takana.
        Avasin oven ja katsoin ympärilleni.
        Jos ranta olisi ollut lähempänä kävely kotiin pelkkään pyyhkeeseen kääriytyneenä kävi mielessä.

• Anonyymi

Kesäisin aika moni mies tyydyttää toivoo joku näkee. Olemme vaimoni kanssa sinut alastomuuteen, emmekä säihkädä vähästä.
      Kesäisin käymme Hirvijärvellä puolen yön aikaan uimassa, viime kesänä tapasimme yhden miehen joka harrasti yö uintia myös. Vaistosimme hän jäi ekalla kerralla katselee metsikköön kun vaimo riisutui alasti järvestä noustuaan , vaihtoi sitte kuivat päälleen. Olimmme kertoneet miehelle käymme joka ilta yö uinnilla , seuraavana iltana näimme hänen auton yläparkissa, ajoimme itse rannan parkkiin. Sanoin vaimolle uidaanko nakuna, toi kaveri varmaan haluu tyydyttää itseään. Niinhän menimme järveen nakuina näimme mies puun takana tyydytti itseään.
      Siirryimme seisoo ranta veteen näkee kunnolla, suukottelin vaimoa ja hivelin takamusta. Kaveri tulikin esiin puuntakaa käveli muutaman metrin päähän runkkasi häpeilemättä, vaimoni sanoi upee kalu sinulla, haluatko maistan miltä maistuu. Kaveri sai sanottuu joo, tuli järveen vaimo meni polvilleen otti siistin kalun suuhun. Olimme kaikki aivan kiimassa, vaimo aivan onnessaan pyysi kaveria rantaan, menivät penkille vaimo nojasi selkänojaan kun kaveri työntyi takaa pilluun. Itse katselin ettei autoja tule tietä pitkin, kymmenisen minuuttia yhtyivät molemmat tuli yhtä aikaa. Sovittiin vaimo saa jos ketään muita uimassa, laskettiin kesän aikana kaveri yhtyi vaimoon 36 kertaa. Vaimon vaki pano ollut koko vuoden. T. Pari maalta

• Anonyymi

Tuttu paikka moni yhtyy ylhäällä kalliolla.

• Anonyymi

Itsellä on ollut muutama vanhempi mies +60v joille paljastanut kaiken ja kalu pystyssä myös.

Yleensä katselleet tai pitäneet omaa kovana olevaa kalua kädessä ja tyydyttäneet itsensä.Vaatteet takaisin sitten ja oltu kuin ei tiedettäisi mitään tapahtuneen.

M48v

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe