Ikävää, että me ei siitä voida puhua, mutta minä oikeasti rakastuin sinuun syksyllä, kun katsoit minua niin lempeästi silmiin... Tai oikeasti jo joskus aiemmin. Olet ihan eri maailmasta, mutta minusta on aina yhtä ihanaa kun olet lähelläni. Olen yrittänyt unohtaa...
Veit sydämeni, ihana mies
11
816
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei ole naiseltani. Hän ei minusta pidä niin paljon, että sietäisi lähellään. Nyt meillä on etäisyyttä.
- Anonyymi
Etätöitä? Millä tavalla ei siedä, pakenee paikalta vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etätöitä? Millä tavalla ei siedä, pakenee paikalta vai?
Näin tekee... Voi kyynel!
- Anonyymi
Rakkauden edessä ei pitäisi minkään mennä edelle
- Anonyymi
Jos olisit hän ...
Jokin aikaa sitten, näytit koneeltasi jotain. Seisoimme lähekkäin, minä sinun takana. Olisi tehnyt mieli siirtää upean kauniit hiuksesi korvasi taakse hellästi. Ajatus, tilanne ja sinä, mielikuva ihan kirkas kuin eilinen ...- Anonyymi
Olisitpa hän, minulla on niin ikävä häntä tänään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa hän, minulla on niin ikävä häntä tänään...
Jos olisit hän ...
Minä sain viettää kanssasi pienen hetken tänään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän ...
Minä sain viettää kanssasi pienen hetken tänään.Oli kyllä aivan liian lyhyt hetki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä aivan liian lyhyt hetki...
Jos olisit hän ...
Niin oli, eikä oltu ihan edes kaksistaan.
- Anonyymi
Minulla sama vaikkakin lyhyemmällä aikavälillä vuodenvaihteesta ja en nyt tiedä olenko vielä rakastunut mutta ainakin palavasti ihastunut vaikkin toivotonta se on. Olisi ihanaa voida keskustella ohimennen ihan vaikka arkisista asioista mitä tapahtuu töiden ulkopuolella, olen kuulostellut ja vaikuttaisi että meillä olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteitakin. Mutta ei hän vaikuta pitävän minua minään.
- Anonyymi
Jos olisit se upea nainen, jolle annoin sähköpostiosoitteeni, niin ota yhteyttä, minäkin ikävöin sinua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256