kirjoitan elämäni käsikirjoituksen uudestaan
JOHDANTO: Voimme muuttaa elämämme tarinaa, ja tämä on lyhyt viesti siitä, kuinka aloitin 4 vuotta sitten laittaa tyypin 2 diabetes, korkea verenpaine ja liikalihavuus remissioon. Saavutin tavoitteen 2 vuotta sitten, ja 2 vuotta myöhemmin saavutan asioita, joita en koskaan ajatellut mahdottomaksi!
Muista, että kaikkien terveyden palautumismatka on erilainen. Tämä on tarinani.
5. maaliskuuta 2017 olin liikalihava, minulla oli tyypin 2 diabetes 8 vuoden ajan ja minulla oli vaarallisen korkea verenpaine. Edellisten kuuden kuukauden aikana minulla oli kaksi tyttöystävää kuolla - yksi sydänkohtauksesta ja toinen aivohalvauksesta, ja kuten minä, molemmat olivat terveydenhuollossa. Uutin, että ellei muutin tekemäni tapaa, minulla oli riski olla seuraava. Aloin seurata vähähiilihydraattisten aterioiden mallia, sitten laskin sen ketogeeniselle tasolle ja kaksi vuotta myöhemmin (4. maaliskuuta 2019) olin normaalin ruumiinpainon, optimaalisen vyötärön ympärysmitan, normaalin verenpaineen ja tyypin 2 diabeteksen remissiossa. Lisäksi lääkärini valvonnalla olin päässyt pois 12 erilaisesta reseptilääkkeestä.
Ravitsemusterapeutin matka -
Anonyymi
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa nostan hattua. Kerro ihan käytännössä mitä söit? Miten se ihan käytännössä onnistui. Onko sokeri pystynyt matalana? Ja ihme jos sait verenpaineetkin normaalitasoille
- Anonyymi
"Kerro ihan käytännössä mitä söit? "
neuvot löydät täältä:
https://terveydeksesi.fix4you.se/category/category25/
- Anonyymi
Ei mitään uutta-toimii todistetusti, niin minulle kuin lukemattomille muille.
hakusana:terveenä ja kylläisenä
kysyveijolta@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398