(10 v.) tulee harmistuneena hammashoitolaan. Hampaiden väliin edellispäivänä asetettu kumirengas (separointirengas) on irronnut. Olette jo päättäneet päivän potilastyöt, ja loppuviikon ajat on kaikki varattuja. Mitä teet?
separointirengas
6
463
Vastaukset
- Anonyymi
ihmettelisin missä lapsen vanhempi on.
- Anonyymi
Minä ihmettelen tätä aloitusta. Onko joku kunnallisen hammashoidon työntekijä nyt niin turhautunut, että kirjoittelee suomi24:ään? Onko ainoa mahdollisuus hoitaa työn ongelmia kirjoittamalla niistä nettiin?
Rehellisesti sanoen ei kiinnosta - itselläni ei ole mahdollisuutta eikä varaa hammashoitoon. Joten työn sisäiset kuormittavuustekijät pitäisi puida työpaikalla, ei netissä. Nimin. "Itse oma hammaslääkärinsä". - Anonyymi
Laittaisin uuden
- Anonyymi
Kohottaisin varaamaan vastaanottoajan kuten muutkin tekevät.
- Anonyymi
10-vuotias ei voi itse varata.Ja jos lapsi ei ole kotona kertonut vanhemmalleen tuosta niin vanhempi ei osaa varata uutta aikaa.
- Anonyymi
Separointikumin laittaminen on alle minuutin homma eikä siihen tarvita pahemmin instrumentteja tai imua. Jos en ole vielä ulkovaatteissa niin äkkiäkös moisen hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566