Mänttä-Vilppulassa kunnon bensakartelli hintojen suhteen. Esimerkiksi 95 E-laatu kymmenyksineen sama joka paikassa poislukien Mäntän Teboil kylmäasema, siitä pisteet. Teboililla 0.8 senttiä halvempaa, siitä pisteet yrittäjälle. Tankkasin tankin täyteen ihan sen takia. Ei voi olla sattumaa. Koska en usko sattumiin. Kuten en Juhani Palmun toiseen paloonkaan.
bensakartelli
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä ole samat
- Anonyymi
Kuka tankkaa 95? Ei mitään järkeä viherpiipertäjien bensassa, mutta ymmärrän hyvin että köyhät joutuvat tankkaamaan sitä, koska 5e sitä saa enemmän ja eihän niitten romuihin kannata parempaakaan tankata 😂😂
- Anonyymi
Tankkaa sää vaan sitä 98. Mää tankkaan e85
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tankkaat Mänttä-Vilppulassa? Joudutko ihan Orivedeltä asti hakeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tankkaat Mänttä-Vilppulassa? Joudutko ihan Orivedeltä asti hakeen?
Vaikka keuruu
- Anonyymi
Asd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhanaikaista itse tankkaan kilowattitunteja töpselistä. Niillä liikahtaa nopeammin kuin ympäristörikos "ferrarilla" paikasta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhanaikaista itse tankkaan kilowattitunteja töpselistä. Niillä liikahtaa nopeammin kuin ympäristörikos "ferrarilla" paikasta toiseen.
Joo onhan se kiva ladata jotai fiat 500 täyssähkö leasing kärryä
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171