Millaisia ovat härkänaiset oikeasti.. Siskoni minua 5,5 vuotta vanhempi ainakin välinpitämätön, muita hyväksikäyttävä, paskanpuhuja pahimmasta päästä. Viime aikoina tullut huomattua noita piirteitä. Vähät välittää muista, ei näe kun oman napansa. Välinpitämätön omia läheisiään kohtaan, käyttää läheisiä ja muita hyväksi rahallisesti. Mitä paskan puhumiseen tulee, juoruaa minun ja mieheni asioita ihmisille jotka eivät tunne meitä, pahimmillaan juorut yltävät toiseen kaupunkiin ihmisille jotka tuskin koskaan tulevat nokatusten mua saati miestäni moikkaamaan. Täysin alkoholisti siskoni on, kenties sotkeentunut muuhunkin.
Siskoni on härkä ja minä kauris
Anonyymi
0
1275
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371