Elikkäs tuossa viime syksyllä tapahtui onnettomuus, jossa jouduttiin ydinnaulaamaan sekä reisi että sääri. Kävely alkaa olla jo tällä hetkellä normaalia, ja kipuja ei ole ollut. Onko kenelläkään, joka on kokenut samanlaista, mitään tietoa kauan menee, että pääsee esim. juoksemaan tai jalka on kokonaan kunnossa?
Säären ja reiden ydinnaulaus
Anonyymi
1
566
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle tehtiin reisiluun ydinnaulaus 6.6.2021 Töölöön tapaturmaklinikalle. Nyt on 15.8.2021 ja olen alkanut harjoittelemaan kävelyä ilman kyynärsauvoja jonkin verran. Fysioterapeutti sanoi, että menee kolme kuukautta toipumiseen ja pikkuhiljaa voi alkaa harjoittelemaan muutakin liikuntaa. Toisiaan vähitellen. Kokonainen vuosi kuulemma menee, että on kokonaan toipunut tilanteesta. Joo, näin minua ohjeistettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289