Vein Peugeot Boxerin Jakopääremonttiin AutoJerryn kilpailutuksen kautta tänne.Parin tunnin kuluttua soitettiin että on niin paljon öljyvuotoja ettei kannata tehdä. Jakopäästä stefat vuotaa ja ruiskutuspumppu vuotaa. Olisiko Huohotin jäätynyt.Ei kuulemma ole heillä mahdollista pestä.????autokorjaamo ja asiakkaan käytävä pesemässä konehuone????.
Vähän ihmettelin kun ei ollut edes kuluttanut öljyä.
No pesin itse konehuoneen ja vein Vääksyn AUTOHUOLTOon AUTOFIT.
Tilasin jakopääremontin ja jätin SAIMAANKADUN diagnoosin heille jos siinä on mitään oikein.
Eipä siinä ollut muuta oikein kuin moottorin pesu.
Jakopään stefat ei vuotanut eikä ruiskutuspumppu.
Venttiilikopan tiiviste tihkui eikä sitäkään tarvinnut vaihtaa kun oli niin vähäistä.
Annoin palautetta tälle ns.YRITTÄJÄLLE.
Selitti vaan että hyvä kun sait vuodot korjattua.MITKÄ VUODOT????? melkoista kusetusta.
Ei kannata osaa kilpailutukseen (AUTOJERRY)kun ei ole mahdollista tehdä siihen hintaan mitä lupaa.
40€ nokkapellin nostosta,Niitä tekee tunnissa aika monta lyö jo sekin leiville.
VAROKAA TÄTÄ ARVUUTTELUKORJAAMOA
Autoasi Saimaankatu Lahti.
Anonyymi
4
1961
Vastaukset
- Anonyymi
Jerryhän vaan kilpailuttaa hinnat ja itse päätät mistä korjaamosta otat huollon.
- Anonyymi
Ymmärrätkö lukemaasi.
- Anonyymi
Sehän olikin Jerryn kilpailutuksen kautta otettu huolto. Auto vietiin jakopäähuoltoon tuohon nyrkkipajaan.
- Anonyymi
Jerry jee Cotton! 😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151