aamulla 17.3.2021 kestox 10 mg käyttöön syksyyn saakka. 🤧
Siitepölyallergia oireet alkoivat
6
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Sama vaiva.
Itse aloitin lääkkeet jo pari viikkoa sitten, on hyvä saada valmiiksi suojaa pohjalle, ennenkuin pahimmat pölyt ryöpsähtävät.
Viime kevät oli itselläni aika vaikea allergian takia, ja nyt on tämä korona-aikakin, ja joka paikassa aivastuttaa ja täytyy niistää.
Toki pärskin silloin kun on pakko, tuli se sitten missä tahansa. Tavallaan on " huvittavaa " katsella ihmisten reaktioita, mitä julkisella paikalla aivastelu saa aikaan.
Keväällä meitä nuhaneniä on varmaan taas aika paljon, vaikka se ei koronaa olekaan.
Niin muille ihmisille pikku vinkki, ettei tarvitse silmiään pudottaa ja irvistellä, jos joku sattuu aivastamaan tai niistämään jossain......... - Anonyymi
Käytössä telfast ja suihkeet tipat. Ei tunnu riittävän. Pitää kysyä voiko Telfastia ottaa kaksi.
Käytössä cetimax ja nokka ihan tukossa
Oi ihana siitepöly kausi- Anonyymi
Katupöly vaikuttaa myös.
- Anonyymi
Asun suht kaukana pölyisistä teistä meren rannalla lounais-suomessa. Koko aamu olen aivastellut solkenaan. Hetken oli ikkuna auki, muuten en ole käynyt ulkona moneen päivään ( ihan eri syystä) . Olisiko leppäallergiaa, enne on ollut vain koivuallergiaa nuorempana. Nyt olen 68v.
- Anonyymi
Katupöly pahentaa oireita ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Kaikki dropit käytössä vaan saisi olla tehokkaampi vaikutus ettei olisi niin tukkoinen olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225104- 254258
- 272431
- 342234
- 371988
- 151898
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121511
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211227Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154