Luin K:nummen sanomista ehdokaslistat, jokaisen puolueen. Vaikka olen pitkään asunut, oli suurin osa täysin vieraita. Jossakin puolueessa oli pariskunta, mitähän siitäkin tulee, pysyykö demokratia jos pääsevät laatimaan puolueen ryhmän toimintaa. En äänestäisi, siinä uudet läpipäässeet eivät pääse vaikuttamaan.
Olen aina äänestänyt, nyt on niin koronaturtunut, että ensimmäinen tunne oli, olkoon miten on ja menköön miten menee.
Äänestys - mahdotonko tehtävä
Anonyymi
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tilanne nykyään siellä Kirkkonummella onko vallassa vielä alkuperäiset kyläläiset vai onko vielä tilanne paljon muuttunut.
- Anonyymi
Jotkut ehdokkaat kirjoittavat ruotsiksi. Luulen että menettävät paljon. Itse en ainakaan jaksa kouluruotsillani alkaa lukemaan tekstiä. Voi olla hyviäkin juttuja - ihan haaskeelle menevät. Ei ole mitään ruotsinkieltä vastaan, mutta minusta ruotsinkielellä kirjoittajat toimivat itseään vastaan äidinkieltänsä puolustaessaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624