Ei ole aivan hardcore Direct3D -ohjelmointia, mutta hauskaa näytti olevan kun tietokoneen saa tekemään mitä itse haluaa :D
Aamulla oli tv;:ssä ohjelma miten pikkulapset opettelevat ohjelmointia.
8
108
Vastaukset
- Anonyymi
Nii. linukshan onkin tehty afrikan pimeissä sademetsissä lapsityövoimalla.
- Anonyymi
Enhän minä esittänyt.
- Anonyymi
Vetoketjut ovat poikkeuksellinen työkalu fysiikan lakien noudattamiseen, ja huipun näkeminen kärjessä ja tasapainossa sen kärjessä on aina kiehtovaa.
Jos nuoret eivät salli viettelemistä huipulla, se on vain heidän ongelmansa, se tarkoittaa, että hauskaa on kaikkea aikuisille; Ja kun aikuiset haluavat pitää hauskaa, he menevät aina isoksi Millä kanavalla tuo oli? Löytyykö netistä?
- Anonyymi
muistan itse kylläå tuollaisen funtion tai on siis määritelmä miten kuviot pyörivät6 horisontaqaqlisti, ihan yle:n ohjelmissa oli aamulla.... direct3d-jutuissa rotatex, rotatey, rotatez :D
Oikeasti oman käyttöjärjest4elmän tekeminen on helpompaa kuin kaikkien directx-juttujen opiskelu :D - Anonyymi
Ajan rattaat pyörivät sisäkkäin kun aika on. https://mixlr.com/messias-on-tulossa/showreel
- Anonyymi
Kun joku 3d-maailmakaan aivan pyöri kaikkien 3 akselin kesken vaan moniulotteinen kuvallinen ulottuvaisuus valoine ja kaikkineen sitten :D
Mutta joo varmasti on lapsukaisilla hauskaa saada tehtyä pyöriviä 3d-kuutioita grafiikkakiihdyttemien avustuksella ruudulle näkyviin. - Anonyymi
"kun tietokoneen saa tekemään mitä itse haluaa"
Tuohon näyttää sisältyvän sellainen uhkakuva, johon huonoimmat reagoivat keskustelun arvoa alentavasti, joka on täysin ymmärrettävää niiden osalta, jotka ovat ehättäneet kehumaan omistaneensa tietokoneen yli kymmenen vuotta, mutta siitä huolimatta huomaavat päivittäin taitojensa olevan riittämättömät keskustelemaan asioista yksityiskohtaisemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174