Halla-aho on Käki, muni toisten pesään.
Käki (Cuculus canorus)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Käki
Jussi Kristian Cuculus Canorus Halla-aho.
Tutkinnot Helsingin yliopisto
Uskonto agnostisismi
Agnostisismi tai agnostismi on käsitys, jonka mukaan tiettyjen olemassaoloa koskevien väitteiden – erityisesti Jumalan tai yliluonnollisen olemassaoloa koskevien väitteiden – totuusarvoa ei tiedetä tai ei voida tietää. Käsitteen loi Thomas Henry Huxley vuonna 1869. Sanaa käytetään myös laajemmassa merkityksessä viittaamaan skeptismiin eli epäilyyn: käsitykseen että ei ole mahdollista saada tietoa joistakin asioista. Agnostismi ei tarkoita välttämättä uskonnottomuutta. Vaikka agnostikko kieltää esimerkiksi kristillisen jumalan olemassaoloa koskevan tiedon olemassaolon, agnostikko ei välttämättä ole ateisti eli hän saattaa silti uskoa Jumalaan, esimerkiksi ”tunteellisin perustein”.
Sanan historia
Thomas Henry Huxley loi sanan agnostismi.
Sanan alkuperäisessä sen 1860-luvulla luoneen Thomas Henry Huxleyn tarkoittamassa merkityksessä ”agnostismi” ei viitannut vain Jumalan tai jumalten olemassaolon tematiikkaan eikä myöskään vain epätietoisuuteen yleensä, vaan epistemologiseen asennoitumiseen ja moraaliseen imperatiiviin, joka olisi osa tieteen itensä olemusta. Huxleyn mukaan
[a]gnostisismi on tieteen olemus, sekä muinaisen että modernin. Se yksinkertaisesti tarkoittaa, ettei ihmisen tule sanoa tietävänsä tai uskovansa, jos hänellä ei ole tietellistä perustaa tiedolleen tai uskolleen. Näin agnostisismi asettaa sivuun ei vain suurimman osa populaaria teologiaa, mutta myös suurimman osan antiteologiaa. Yleisesti heterodoksinen ”hölynpöly” loukkaa minua enemmän kuin ortodoksinen, sillä heterodoksia on olevinaan järjen ja tieteen ohjaamaa ja ortodoksia ei.
Huxley totesi, että sana ”’Agnostikko’ tuli mieleeni vastineeksi kirkkohistorian gnostikolle, henkilölle, joka halusi tietää niin paljon juuri siitä mistä minä en tiedä mitään.”
Myös Käki on politiikassa Persujen sivari puheenjohtaja
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Käki, Kiuru ja Harakka.
Siinä kolme muskettisoturia. Kaikki yhtä sekavia.- Anonyymi
KÄKI KUN OLISI VIELÄ MINISTERINÄ, VOI SITÄ TUMPELOIDEN MÄÄRÄÄ.
Harakka myös sivari.
- Anonyymi
Jussi Kristian Cuculus Canorus Halla-aho.
Sivari jumalan armosta !- Anonyymi
Kuningas Jumalan armosta
- Anonyymi
Persut aina keskenään tapelleet kun olleet hallituksissa, viimeksi Soinin aikaan. Eli heistä tuskin on isänmaan asioita hoitamaan. Kuin kommunistit tappel keskenään, heillä oli myös rahasta kiinni, että kelle ne kuuluu perinnönjaossa.
- Anonyymi
SMP aikaan jo otteluita kävivät.
"Kumpi ja Kampi tappeli Kumpi voitti"
- Anonyymi
Halla Käki Harakka
- Anonyymi
Entäpä kokoomuslainen tai kristillinen???
Entä RKP tai perussuomalainen, osaatko vastata?? 😁 - Anonyymi
IKL:än Elias Simojoki oli sivari myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889