Lähettääkö ARD:n lisäksi joku muu kanava Saksan tourenwagen kisoja?
DTM
6
571
Vastaukset
- Hieman tulisieluinen
Urheilukanvalla oli jo sopimukset tästä kaudesta aina 2006 kauden loppuun saakka, mutta sitten Anal aiheutti sopimusrikon isolla rahalla näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava.
Viime kaudenkin näytti Urheilukanava. Minulle riittää tänä vuonna lehtien ja tekstikanavien raportit.- svedu
Katso svedu tv:tä klo 2330-0000. Ihan ilmaiseksi. Eli SVT klo 2330--->
- Eino-Kalevi
"..näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava."
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi. - mistä
Eino-Kalevi kirjoitti:
"..näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava."
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi.kehtaisitko laittaa osoitteen josta pääsisin katsomaan kisoja ?
olisin todella kiitollinen, jos joku kertoisi minulle sen osoitteen - flwn
mistä kirjoitti:
kehtaisitko laittaa osoitteen josta pääsisin katsomaan kisoja ?
olisin todella kiitollinen, jos joku kertoisi minulle sen osoitteenNettistreamina itsekin katsoin ensimmäisen kisan. Se on tosin ilman selostusta.
Palvelimen osoitetta ei liiemmin mainosteta sillä kaistaa ei valitettavasti riitä kaikille. - Einon kamu
Eino-Kalevi kirjoitti:
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi.Niin siis missä se täällä internetin ihmemaassa näkyy? Ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010