Alkaa pikkasen ärsyttään tämä Alma Hätönen ja sen epäammatillinen käytös juontajana ja haastattelijana.
Todella surkea ja tunteella käyvä juontaja ja olisi toivonut Selviytyjiin Vehviläisen pariksi toista ammattilaista.
Hätönen vaihtoon kiitos!
Alma Hätönen - epäammatillinen juontaja
26
3055
Vastaukset
- Anonyymi
Aki, koetas nyt päästä yli itseaiheutetusta nöyryytyksestäsi. Se ei ollut kenenkään muun kuin sinun itsesi syy.
- Anonyymi
Samaa mieltä !
- Anonyymi
Siis Almasta
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole enää mukana BB-extrassa. Viime kaudella vaan kikatteli ihastuneena Sainion kommenteille. Aika helppoo juontoa oli.
- Anonyymi
Tuottajia mielistelee siksi pitävät sitä ohjelmassa ,eilen katsoin asukkaista pikku hetken,sitten Alma ja Sainio muka jotain viisaasta jaarittelivat ja sitte taas mainoksia ,sama hokema taas hetken päästä ,nyt se on loppu.Asukkaat kiinnostaa ei Alma eikä Sainio.😬
- Anonyymi
Pitäähän huonoille juontajille olla suojatyöpaikat. Kurosen rasvaletiltäkin loppui radiotyöt, mutta onneksi saa juontaa lopun ikäänsä Temppareita ja äitiysohjelmia....
- Anonyymi
Loppuikohan tosiaan Temppareiden takia? Jos kuuntelijat vähenivät Tempparijulkisuuden myötä. Kyllä on jotenkin härsiä kun viittäkymppiä lähestyvä hääräilee Temppareissa. Olisiko aika löytää nuorempi juontaja jos tätä törkysarjaa yhä vaan tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuikohan tosiaan Temppareiden takia? Jos kuuntelijat vähenivät Tempparijulkisuuden myötä. Kyllä on jotenkin härsiä kun viittäkymppiä lähestyvä hääräilee Temppareissa. Olisiko aika löytää nuorempi juontaja jos tätä törkysarjaa yhä vaan tehdään.
Ei nuorista saa niin limaista juontajaa.
- Anonyymi
Älä Sinä Alma kikattele liiallisesti. Big Brotherissakin lähes tauotonta. Muutoin OK.
- Anonyymi
Alma juuttui tojota Corollaan, onko tietoa tilanteesta?
- Anonyymi
Itse boikotoin kaikkia ohjelmia joissa Alma Hätönen ja Anni Hautala esiintyy. Ai saatana kun ottaa molemmat aivoon. Molemmilla myös todella oudot ja liian isot tekohampaat suussa.
- Anonyymi
Mistä sinun Alman vihaminen oikeastikin siis johtuneenkaan .?😬👏
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ja kolmosen tämä 'suurperhe' Pimiä, Leppälampi, Hämäläinen, Nordman, Saarniluoma, Dusonit, ja sitten tämä aviopari 'Master Singeri' tikkaa myös. Toistensa ohjelmissa haastatellaan ristiin. Ja perkule, käännän kanavaa heti, jos jonkun pärstä näkyy, tulee näppyjä ja oksettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja kolmosen tämä 'suurperhe' Pimiä, Leppälampi, Hämäläinen, Nordman, Saarniluoma, Dusonit, ja sitten tämä aviopari 'Master Singeri' tikkaa myös. Toistensa ohjelmissa haastatellaan ristiin. Ja perkule, käännän kanavaa heti, jos jonkun pärstä näkyy, tulee näppyjä ja oksettaa.
Kuorma Uotinen siihen samaan sakkiin. Voi helevetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuorma Uotinen siihen samaan sakkiin. Voi helevetti.
Mielummin Alma, kuin kiljuva Hautala! Alma pilasi ulkonäkönsä liian suurilla tekohampailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin Alma, kuin kiljuva Hautala! Alma pilasi ulkonäkönsä liian suurilla tekohampailla.
Olen samaa mieltä hampaista. Liian suuret, ei tahdo mahtua suuhun. Liekkö kävi samalla lego hammaslääkärillä, kuin Hautala. No, bestiksillähän täytyy olla samanlaiset.
Alma oli ennen uusien leegojen ottamista niin söpö. Ihailin kovasti, vaikka olen nainen, mutta nyt en enää. Voi Alma, mitä menitkään tekemään. Surullista. - Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä hampaista. Liian suuret, ei tahdo mahtua suuhun. Liekkö kävi samalla lego hammaslääkärillä, kuin Hautala. No, bestiksillähän täytyy olla samanlaiset.
Alma oli ennen uusien leegojen ottamista niin söpö. Ihailin kovasti, vaikka olen nainen, mutta nyt en enää. Voi Alma, mitä menitkään tekemään. Surullista.Aivan totta, jotta liian suuret tekarit on mennyt ottamaan. Olisi pitänyt ensin valita tarkemmin ennen kuin menee tilaamaan ylisuuret hampaat...
- Anonyymi
Samaa mieltä, alma ja anni pois ihmisiä ärsyttämästä😱ei pysty kummankaan ääntä ja lärviä katsomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tuo Hautala rupes leikkiin kotia. Ei sen kirkumista jaksa kukaan kuunnella. Miten nuo pääsee koulusta läpi ? Mikä koulun taso on ?
- Anonyymi
Minä en jaksa sitä höröttäjää ,nauraa joka välissä yrittää liikaa ja ne hampaat.
- Anonyymi
Aikuisten naisten jatkuva kikattelu on niin ärsyttävää, typerää ja inhottavaa kuuneltavaa!!
Lauantaisin radiota kuuntelee enimmäkseen aikuiset, eikä kaikkien elämä ole pelkkää kikatusta ja lystin pitoa. Olisi rentouttavaa kuunnella asiaohjelmia ja kaunista musiikkia.
- Anonyymi
No nythän hän on tajunnut siirtyä taustahommiin. On kyllä outo tapaus. Ammattitaito hakusessa.
- Anonyymi
Nyt Ylen toimittaja Radio-Suomessa. Höpöttää ja puhua paapattaa kuin mielipuoli, ei jaksa kuunnella. Yle karsii väkeä ja ainakin tuo saa lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Ylen toimittaja Radio-Suomessa. Höpöttää ja puhua paapattaa kuin mielipuoli, ei jaksa kuunnella. Yle karsii väkeä ja ainakin tuo saa lähteä.
Jatkuva käkättäminen on kyllä inhottavaa kuunneltavaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007