Nyt kun Pelicans on ostettu, kaikki on hyvin. Niillä vois olla jotain mahiksii enskaudella päästä eroon viimisestä paikasta. Ja kun NUPE tulee vielä maaliim, niin Pelicans=Suomenmestari 2005-2006!!!
Hienoa!!!
5
410
Vastaukset
- mitäsitä
Pelicansissa pelaa niin nuoria pelaajia, aivan mahotonta, jos heillä ei edes ole rahaa ostaa parempia, kokeneita pelaajia! Melkeen konkurssissa!
- jonain päivänä
mestaruuden voittaisi joukkue mikä on tehty muullakin kuin isolla rahalla.onnea silti kärpille vaikka onkin rahajoukkue ja päässyt tai oikeastaan joutunut vihattuihin osto/rahajoukkueisiin.
- blackmagictiger
jonain päivänä kirjoitti:
mestaruuden voittaisi joukkue mikä on tehty muullakin kuin isolla rahalla.onnea silti kärpille vaikka onkin rahajoukkue ja päässyt tai oikeastaan joutunut vihattuihin osto/rahajoukkueisiin.
koska tulisi lahteen sen historian 1 sm-kulta tai pronssi.
- MeikäJorma
minä ainakin henkilö kohtaisesti uskon et pelicans tulee nousemaan jopa pudotus peleihin asti.niin ja kärpät ei kyllä minun mielestä ole mikän hirveä osto joukkue jos pelicans voittaisi mestaruuden niin kohta sitäkiin alettais haukkua osto joukkueeks ja tottahan se on että joukkueihin yleensä ostetaan pelaajia.
- pelikaani aina ja ikuisesti
kyllähän se on niin et sitä kateutta niille mestaruuksia voittaville joukkueille tulee.mutnyt on sellanen kutina et ei jumboiks jäädä vois olla joku 5...
PEEEEEELICANS!!!
(kalpaa turpaan 10-0 toivottavasti)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201