Nyt ihan pakko kysyä muidenkin mielipidettä asiaan. Eli kun nykyään nuorilla (yläaste ikäisillä kai) näkee melko lyhyitä hameita siis sellaisia mustia kellohameita joista melkeen näkyy perse. Kuuluvat kai johonkin alternative juttuun. Mielestäni ovat liian lyhyitä, itse en ainakaan käyttäisi kun saisi kokoajan pelätä että näkyy perse. Eivät ehkä ole pahin tai epäsopivin asia nuorten pukeutumisessa mutta kuitenkin olen kiinnittänyt huomion. Kertokaahan muutkin anot mitä olette mieltä..
Hameet nuorilla
Anonyymi
1
192
Vastaukset
- Anonyymi
Ennenhän oli siveyspoliisit jotkka tarkastivat käyttävätkö minihameiden alla tytöt pikkuhousuja. Siinäpä olisi mukava homma jollekin elämäntaparunkkarityöttömälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311