Keskustaan kohdistuva vihapuhe on saatava saitilla välittömästi loppumaan.
Vihapuhe saatava loppumaan
12
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näin on he ovat haitallisia keskustalaiselle aateliikkeelle varokaa näitä vihapuhujia
- Anonyymi
Onko vihapuhe sitä, että kertoo mielipiteensä ja toinen pahoittaa mielensä?
- Anonyymi
Vihapuhujat iskevät MielensäPahoittajiiin silleen #ILKEÄSTI# ja #MULKOILEVATKIN# vielä!
- Anonyymi
Tyttiä ei saa maalittaa.
Lotta Sotilas. - Anonyymi
Perussuomalaisiin kohdistuva vihapuhe on saatava loppumaan, suomi suomalaisille takaisin.
- Anonyymi
Kyllä keskustan pitää jämäköityä ja lopettaa vihapuhe.
- Anonyymi
Enpä menisi "jombea" leimaamaan vihakirjoittajaksi. Näyttöjä siihen ei löydy, ei puoleen eikä vastaan.
Joskus olen vain ihmetellyt mikä on saanut Korhosen "parkkeeramaan" keskustapalstan vakikirjoittajaksi, muilla palstoilla en ole hänen kirjoituksia nähnyt. Eli jotain on jäänyt miehelle hampaankoloon Keskustasta, olettaisin. - Anonyymi
Varsinkin tuo suomalais-ugrilaiseen rotuun ja porvariammattiryhmään kohdistuva toistuva vihapuhe pitää loppua.
- Anonyymi
PeräsPotilas on taas ollut tänään pahemmin sekaisin kun pitkiin aikoihin Kevät on sairaille pahinta aikaa.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846