En välitä muista lainkaan, mutten koe tarvetta satuttaa ketään koska se olisi ns. ajanhukkaa. En yritä hyötyä kenestäkään, ainoastaan siksi ettei muilla ole mitään mitä itselleni haluaisin. Jos olisi, tekisin varmaan kaikkeni että sen saisin - muiden tunteista välittämättä. Tunne-elämäni on hyvin lattea, ja tarvitsen paljon ulkoisia ärsykkeitä tunteakseni, esim. huumeet ja alkoholi. En kuitenkaan pidä itseäni erityisen taitavana millään elämän osa-alueella, sosiaalisesti ehkä. Olen kykenevä äärimmäiseen pahaan, ja hyvää teen joskus huvikseni. En osaa katua mitään. Mikähän epäsikiö minä olen? Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä. :-)
Narsisti..?
1
309
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää itsetuntoa on itsenäisyys oman elämän ratkaisuissa ja riippumattomuus muiden mielipiteistä ja luottamus omiin kykyihin. Mitä on tuo äärimmäinen paha mihin sanot kykeneväsi? Ilmeisesti kontrollimekanismisi kuitenkin toimivat, jos et tee sitä. Narsistilla on vääristynyt minäkuva ja käsitys omasta kaikkivoipaisuudesta pysyy yllä. Narsisti kyllä tarvitsee muita ihmisiä, ainakin ihailemaan, mutta ei ole aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Useimmiten päihteitä kai käytetään tunteiden latistamiseen, mutta kyllä myös ihan vaan tylsyyteen, kyllästymiseen ja turhautumiseen sekä ahdistumisen helpotukseksi. Tuskin aito narsisti edes viitsisi pohtia onko narsisti, mitä väliä sillä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058