Liekö syynä kansamme syntyperäinen alakulo joka saa siitä harvat nautintonsa ?
Tässä on kuitenkin kyse alakulon vastakohdasta. Riemua ja repeäviä kalsareita on luvassa tämän videon katsojille:
https://www.youtube.com/watch?v=ThLM95WXTZU
Ammattitaitoiset sähkömiehet toki kummastelevat irtonaisia roikkia- ja piuhoja jotka ovat vaaraksi lentelevien ukkeleiden takia. Jos sieltä muutama piuha irtoaa tai katkeaa niin ei kai sen sitten ole niin väliä?
Mielensäpahoittaja on Suomen kansan lellikki.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö sinä uskonut että magneetilla saa ilmaista sähköä, vaikka kyseessä olikin jo vitsivideo?
Niin.
Sitähän minä en tiedä; olen vain tavallinen ihminen kuten me kaikki muutkin.
Tuon esille erilaisia näkemyksiä jotka sitten yllätyksekseni raivostuttavat useita ihmisiä.
Palaute on joskus hyvin hauskaa; mitä raivoisampaa se on niin aina vain mukavampaa.
Sanottaisiinko sitä vaikka trollin palkaksi; se voisi olla hyvinkin sattuva nimitys?- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Niin.
Sitähän minä en tiedä; olen vain tavallinen ihminen kuten me kaikki muutkin.
Tuon esille erilaisia näkemyksiä jotka sitten yllätyksekseni raivostuttavat useita ihmisiä.
Palaute on joskus hyvin hauskaa; mitä raivoisampaa se on niin aina vain mukavampaa.
Sanottaisiinko sitä vaikka trollin palkaksi; se voisi olla hyvinkin sattuva nimitys?Kysyjä: "Etkö sinä uskonut että magneetilla saa ilmaista sähköä, vaikka kyseessä olikin jo vitsivideo?"
Nasu-Martta: "Niin. Sitähän minä en tiedä"
Eli et tiedä uskoitko videoon jonka levitit palstalle vai et?
Onko tuossa kyseessä kenties joku dementian muoto vai mistä on kyse?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616