Löytyisikö avioparille M50 ja N52 bi-naista tai mukavaa hetero miestä mukaan nauttimaan. Turun seutu.
M50 ja N52
30
1703
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka. Täällä olisi siisti ja asiallinen 35 vuotias kundi Turun seudulta seuraksi. Yhteydenotto vaikkapa tkumale85@meiliboxi.fi
- Anonyymi
Hei. Täällä olisi 48v bi-nainen ja haluaisin mukaanne nautiskelemaan. Miten saan yhteyden teihin ?
- Anonyymi
Täällä olis hetero mies
Kik juza2004 - Anonyymi
Me ollaan 60v pariskunta ja aikoinaan harrasteltu ja nyt mekin taas haemme pariskunnasta pidempi aikaisia leikkikavereita.Ikä ja koko ei ole kynnyskysymys vaan että löytyy bi-henkeä,molemmilta.Ihanne jos parin mies vielä suostuu putsamaan omansa tai vieraan naisen spermaisen pimperon.Molemmat pääsee antamaan suuhoitoa molemmille halutessa ja toivottavasti.Lisää keksitään sitten porukalla.Olemme sen ikäisiä ettei tuo mustasukkaisuus vaivaa eli keskitytään olennaiseen.Itse olemme normimitoissa ja ajeltuja.Sopivan parin löytyessä voitte poiketa myös yksittäinkin jos haluatte.pirkanmaa
- Anonyymi
Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?
- Anonyymi
Taisi kommentoida joku toinen😜
- Anonyymi
Toi nuoleminen kyllä kiinnostaisi.
- Anonyymi
Toi nuoleminen kyllä kiinnostaisi.
- Anonyymi
Tuollainen nuoleminen kyllä kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka! Täällä olis pari Pirkanmaalta ! Meitä kiinnostais parin seura? Kiinnostaisko teitä tutustua?
ollaan tuo 60v pari,kiinnostaa kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Toi spermainen pillu kyllä kiehtoo...
- Anonyymi
Moikka olen 58v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen kaveri.olen sata prosenttisen luotettava ja terve kummastakin päästä.kuvakin löytyy
- Anonyymi
mistä päin?
- Anonyymi
Kirjoituksistasi päätellen sinne sinä kuulutkin. Älä tule koskaan ihmisten ilmoille, sittä todennäköisesti haisetkin asunnollesi kuten nämä sun viestisikin.
- Anonyymi
Kirjoituksistasi päätellen sinne sinä kuulutkin. Älä tule koskaan ihmisten ilmoille, sillä todennäköisesti haisetkin asunnollesi kuten nämä sun viestisikin.
Loimaan läheltä
Moikka. Olen 50 v mies, kiinnostunut tulemaan teidän kanssa nauttimaan. Olen 185/80 normivartaloinen terve mies. Kokemusta ei ole, mutta kiinnostusta siitäkin enemmän.
Asun Keski-Suomessa, mutta toivottavasti se ei ole este. Sposti: juhama357@gmail.com- Anonyymi
Olen 58v vanha isompi mies asun Salossa olisi mukava päästä mukaan kokeilemaan ottakaa yhteyttä jarken58@outlook.com
- Anonyymi
Wau, ihan kuin mun tuleva ukkeli! Isompi kuin iso mutta 58 ei ole vanha vaan sopivaa ikää!
Salon mues oletko ukm ja bi jos sekaseuraa haet! Onnellinen se naisen mues... Kateeksi käy, kos paikat kestää! 😁🤗
Moikka täällä 59v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen terve kaveri.Mrvergoon@gmail.com
- Anonyymi
51v pitkä, normaalivartaloinen, fiksu ja hyväkäytöksinen mies haluaisi tutustua teihin.
- Anonyymi
Iloinen ( vars.vers suom.) = gay amerikan kielellä!
🤡 - Anonyymi
TARJOUS ON MENNYT OHI, hinta tuli kalliiksi kaikkine oheusvaikuttimineen, lääkärin kuluineen ja hiv hoitoineen! Jatkuu...yhä hoidot!
- Anonyymi
48v bi-nainen oletko mistä päin? Täällä ois parin seuraa nainen bi..
- Anonyymi
miks miehen pitäs olla hetero onko kokeiltu
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398