Minä näin unta että olin vankilassa ja olin Turpela ja Luomamäki sellissä ja ne kysyivät minultta että haluanko minä piriä ja sanoin että kyllä ja sanoin että minä tarjoan reilusti teille takasin sitten olen siellä sivillissä ja ne otti esille piriä ja maistoin ja sanoin että tämä ei sano mitä tämä maistu vain suolalle.
Sitten ne ottivat parempa piriä toisesta paikasta ja ja laittoivat armottoman vivan ja sanoivat minulle että tätä pitä otta paljon kun tämä on niin paljon jatkettua ja minä otin hitasti 2/3 osa sittä armottomasta vivasta ja sitten tuli vartija ja sanoi me laittetan nyt ovet lukkon tule sinäkin Issakainen oman sellin ja Turpela ja Luomamäki sanoivat että voi vitsi nyt me unohdettin katsoa kelloa mutta vartija ei huomannut sittä piri viva.
Sitten vartija vei minut oman sellin ja katsoi minua ja sanoi sinähän olet kovasti sekasin minä näen sen sinun silmistä mitä olet ottanut ja minä sanoin että se johtu unen puttesta koska jos olen oikein rehellinen niin minun täyty myöntä että on vähän uni velka kun olen sannut huonosti nukkuttua.
Ja sitten minä heräsin.
Outo uni vankilasta.
Anonyymi
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä luulet tämän unesi johtuvan?
- Anonyymi
Onhan noita erilaisia
https://m.youtube.com/watch?v=gj0Rz-uP4Mk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391